петък, 12 август 2016 г.

Get to Know the Bookworm


Здравейте! На почивка съм за няколко дни и реших да пусна този таг, защото няма да имам много време да си обновявам блога. Отново. Този път ще си взема лаптопа и се надявам, ако прочета някоя книга, да успея да й напиша ревю. Но както гледам, всичко друго, освен ревютата, се чете повече. Хехе.

Човекът зад блога: 

1.Как се казваш? –  Юли, като месеца, само три букви, без 'а'-та, 'я'-та, 'ани' и 'яни' след него.

2.На колко си години? – 18...след 2 месеца. (12.10)

3.Цвета на очите ти? – Кафяви

4.Естественият цвят на косата ти?– Тъмнокестенява

5.Цветът на косата ти в момента? – Не съм се боядисвала, все още е тъмнокестенява

6.Къде живееш? – Варна.

7.Имаш ли домашни любимци? – Да, куче и морско свинче.


8.Любима песен в момента?I Ain't Your Mama & Carryon My Wayward Son

Нека преминем към книжните неща:

1.Любима книга като цяло?Последната империя

2.Любима поредица? – Като изключим горното, една от любимите ми поредици е Анита Блейк, ловецът на вампири.

3.Обясни с три думи, защо обичаш да четеш?Различно, Магическо, Приключенско

4.Любима героиня?Анита Блейк, но за да не се повтарям много ще посоча и Селена Сардотиен

5.Любим герой ( мъж/момче) ?Охх...да беше един, но за да не използвам мъжете на Анита, ще кажа Боунс от Среднощен ловец.

6.Любим герой? ( какъвто и да е) Точно сега си мисля за Себастиян Моргенстърн. Той не ми е любимият герой ever, но все пак.

7.Книга, която разби сърцето ти? – Друговремец- тази книга е уникална!

8.Книга, която всички обичат, но ти не? – Самодива- каквото и да казват всички, аз все още си оставам разочарована.

9.Любим жанр?Фентъзи- това е жанрът, с който започнах, така че той винаги ще е първият избор, който ще направя.

10.Любим автор? Брандън Сандерсън, Лоръл К. Хамилтън, Рик Риърдън, Дерек Ланди си проправя път бавно, но славно; Сара Дж. Маас, Дж. К. Роулинг, Diana Gabaldon също си проправя път бавно, но славно... и така. Кого изпуснах? Джaнин Фрост и Дариндa Джоунс. Окей, мисля, че изредих достатъчно писатели.

11.Какво четеш в момента? Много ми се искаше да кажа някоя по-хубава книга, но сега чета Сърца за разбиване и се надявам да не е толкова тип fanfiction, колкото ми докарва, но пък си е една такава лека и бърза за четене, така че се надявам поне да ми хареса.

12.Колко е дълъг TBR списъкът ти? - Повече, отколкото е здравословно и отколкото някога ще мога да прочета, но мечтите са безплатни. Нали?


Избери:


1.Шоколад или чипс? Шоколад.

2.Филма или книгата?Винаги ще предпочета книгата, а защо сериалът не е вариант? Предпочитам го пред филма.

3.TV или Youtube?Не гледам телевизия, така че- YouTube

4.Смартфон или лаптоп? – Лаптоп, аз не съм пристрастена към телефона си.

5.Твърди или меки корици?Меките са по-лесни за носене и четене, но пък твърдите са толкова по-красиви!

Тагвам Melly и Briana Knows

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...