неделя, 10 декември 2017 г.

Разплата - Лекси Блейк

  Точно когато си мислех, че Лекси Блейк не може да ме изненада се оказа, че не бих могла да бъде в по-голяма грешка. Ама изобщо не си бях помисляла за този обрат на събитията.
  В ревюто ми на Без Милост споменавам стилът на Лекси Блейк, затова в това ревю няма да го засегна. Вместо това ще пиша за самата книга, която е просто страхотна!
  Не мога да повярвам колко много ми хареса, със сигурност надминава Без милост, особено след този неочакван край. Никога не бих се сетил за това, което беше разкрито, но и до там ще стигнем.
  Историята на Карли и Бран не е същата като тази на Ели и Райли. За разлика от по-големият си брат, Бран подходи честно към Карли и от самото начало й каза как стоят нещата, а оттам нататък развитието на сюжета стана плавно и естествено.
  Няма да лъжа, от начало нe мислех, че Карли ще се окаже мой тип героиня, но постепенно се оказа, че тя крие в себе си много повече, отколкото беше показано в самото начало на книгата. Но и нека да си го признаем, когато злата ти шефка те изправи пред подобен избор, правиш изборът, който е най-изгоден не само за теб, но и за близките ти. В това отношения тя всъщност може да бъде видяна като много силна героиня, защото се изисква голяма воля и търпимост за някого да работи за жена като Патриша Кейн- следващият обект в отмъщението на семейство Лоулес.
  Бран е по-различен от братята си, той не е сполучил на добро семейство, което да го приеме, преминал е през много по онова време и спомените му все още оказват влияние върху някои аспекти от живота му.  Харесва ми как е представен героят му, може реално да почувстваш емоциите му и състоянието му, когато говори или не говори за това, през което е минал. Очевидно е, че все още страда заради неща в миналото, но Карли е до него и двамата се опитват да изградят нещо помежду си, да се борят за връзката си, която се развива бързо и наочаквано за двама им.
  Междувременно сме запознати с бъдещата двойка в последната книга от трилогията и това са Шелби и Дрю. Докато Шелби е нова героиня и изглежда много интересна като характер и като бъдещ интерес, Дрю не е нов, но една друга негова черта е разкрита, която ми харесва много и бих се радвала да прочета още за него и за тях двамата.
  Казах, че в тази книга нещата се развиват неочаквано и е така. Тук идва една потайна фигура, която е играла зад кулисите толкова дълго време и дори е намекнато между редовете нещо много по-голямо, което не бих издала, защото ще е един огромен спойлер. Но да, може да се каже, че мистерията около убийството на родителите Лоулес е разкрита почти до край за нас, читателите, а героите със сигурност ще разберат истината до края на следващата книга.
  Аз останах изключително доволна от този роман, а краят му бе толкова неочакван и вълнуващ, че ми се иска да започна незабавно последната книга, за да видя как ще се развие всичко. Харесва ми как се наредиха нещата и как продължават малко по малко да се нареждат и съм сигурна, че финалът ще е едно добре изиграно отмъщение, което ще даде мира на героите и ще им помогне да продължат напред.  

1 коментар:

  1. Поредното страхотно ревю! Справила си се прекрасно със задача да заинтригуваш читателя, без обаче да издаваш някоя важна, решаваща за сюжета особеност! Ахх, направо се самоизмъчвам, четейки ревюта на книгата, когато знам, че тя ще пристигне при мен едва след няколко дни :(

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...