петък, 15 май 2015 г.

Купчинка от 5 книги и една, на която й предстои да бъде купена и снимана или иначе казано- моят May TBR List Part 2

  Ще започна като кажа, че вече прочетох  Сапфиреносиньо и сега чета Смарагдовозелено, което означава, че две от 5 тук са прочетени, както и Рубиненочервено и Серафина от миналия списък. Следователно съм прочела около 4 книги от списъка си за май, което е добре. За това ще обсъдя накратко само трите дадени тук книги + тази, която ще си взема най-вероятно другата седмица.

1. Не пускай ножа

  The Knife Of Never Letting Go е толкова по-хубаво и благозвучно име, че самото то ме приканва да я прочета и без да съм чела резюмето, ревюто на Йоана или дори без да знам и за това, че главният герой е на 13. По принцип не харесвам героите да са по-малки или колкото мен, но в този случай ще направя изключение, просто изведнъж ми се дочете.

2. Лунен ловец

  Тази книга ми я даде една приятелка и за нея не знам абсолютно нищо, освен че става дума за върколаци и съм просто любопитна да разбера нататък какво се случва. Някак ми изглежда интересно точно защото не мога да се спойлна.

3. Living Dead In Dallas

 Не знам как се превежда втората книга от Истинска кръв на Шарлийн Харис или още позната като поредицата за Суки Стакхаус. Струва само 11,90, което е изненадващо евтино за книга на английски, следователно веднага си я купих, а и съм чела първата, макр и на български и преди 100 века, но още помня какво се е случило и няма да ми е проблем да прочета втората книга. Тъкмо ще видя стила на Ш.Х. 

4. Крадецът на книги/ The Book Thief

Нямам представа от къде се пръкна това желание да прочета книгата, особено след като ми казаха, че краят е тъжен, а аз не харесвам подобни книги, но сега ми се е загнездило в ума това да я прочета и най-вероятно ще го направя, пък и разликата между цената й на български и тази на английски е само 51 стотинки! Ще си я взема на английски много ясно!

   И така, този TBR List е доста по-кратък от първата част, но честно, това няма значение, защото най-вероятно към тези книги ще добавя и още други, които ще са включени към този за юни и после юли и така нататък, така че най-вероятно ще коментирам само новите книги. Тъкмо ще видим колко дълго ще мотая някои. :D

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...