сряда, 14 октомври 2015 г.

Звезди за Лола- Стефъни Пъркинс

   Една изключително приятна и подходяща книга за излизането от читателски застой и разведряване от една тежка седмица на училище/лекции/работа, изпълнена с драма, романтика и много приятни емоции.

 Не знам дали съм го казвала преди, но обожавам хомосексуалните двойки, без значение от какъв пол са, а в Звезди за Лола родителите й са гей двойка, а аз съм във висините.
  Преди две години разбрах за така наречения Japan street style от ask.fm, където по случайност попаднах на няколко такива момичета и ми стана много интересно да ги наблюдавам, различните им коси, прически, грим...Някои ги възприемат като живите кукли, но те са далеч от това, те са красиви и точно такъв е стилът и на Лола. Нейната мантра е никога да не облича едни дрехи втори път. Всеки ден е различна и това ми харесва. 
  Лекият стил на авторката придава 
  Харесвам стила на Стефъни Пъркинс. Той е лек, минава бързо и не усещаш просто как са минали сто страници, а в същото време помниш всичко, което се е случило и е толкова приятно и интересно. Намирам подобни книги за много сладки, просто защото рядко чета само романтика и ми става едно такова сладко, а Стефъни Пъркинс не разочарова. Тя пише по такъв начин, че направо да те пренесе на мястото на героинята, така че да си с нея по време на всеки неин избор, колебание и така...
  Лола не е типичното момиче, освен че се облича много цветно и блестящо и е отгледана от двама мъже. Историята й около истинските й родители е доста тежка, но прекрасните й родители го компенсират, както и прекрасната й най-добра приятелка. Като цяло много ми хареса изградената от писателката героиня, която е олицетворение на истински разколебан тинейджър с нова любов под ръка и стара, която се завръща и всички избори, заедно с резултатите, които са ги последвали.
  Крикет е едно обикновено момче тинейджър с известна сестра, заради която се е научил да е доволен и на малкото. Той е много мил и всъщност образът му е напълно сладък. А освен това е и много, много висок. Описанието му отначало ми се стори странно, но пък в течение на времето ми беше изключително интересно и сладичко да чета за него и Лола и да чакам моментите, в които щеше да се появи.
  Нещо друго, което ми хареса в книгата беше, че Ана и Етиен отново участваха. Те са чудесни приятели на Лола, подкрепят я и както винаги се вижда малко от типичния Етиен Сен Клер, което изключително много ме забавляваше, все пак той е една лъчезарна личност, а и съветите, които дава на Лола и начинът, по който самия той говори и действа много й помага в крайна сметка...
  Звезди за Лола е една романтична книга, която разказва за една истинска и дълга тинейджърска любов, написана по достатъчно интересен начин, че да те държи от самото начало до самия край, а може дори да те остави с една две сълзи на очи по някое време.

Благодаря на издателство Егмонт за предоставената възможност.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...