четвъртък, 19 януари 2017 г.

The Book Community Tag


Отново е време за един таг, който тъкмо на време видях от Ash Reads и се оказа, че даже ме е тагнала! Благодаря!

1. Герои от две различни книги, които биха били страхотна двойка:

  Това е доста труден въпрос за мен, понеже аз уважавам изборите на героите (както казах в ревюто си на Магнус Чейс и чукът на Тор) и ми е трудно да избера друго съчетание. 
*15 минути по-късно*
 Не мога да измисля нищо, както казах, харесвам оригиналните двойки.

2. Вземи броя букви от името си и напиши книгата, която отговаря на техния брой върху рафта. Прочел/ла ли си тази книга? Ако да, какво мислиш за нея?

 Е, аз нямам един рафт сега. Окей, ще си избера втория рафт на първата си библиотечка.
Юли = 3, следователно Кладенецът на възнесението, втора книга от трилогията Мъглороден. Това е най-дебелата книга в цялата поредица и е първата, за която се спойлнах наистина много, но аз наистина обожавам цялата трилогия и поредицата към нея също. Даже възнамерявам да я препрочета по някое време.

3.Три любими поредици – защо ти харесват? Защо ги препоръчваш?

Вече казах Мъглороден, затова, за да не се повтарям ще кажа други три и този път наистина ще спазя числото.

1. Летописите на светлината на бурята
2. Стъклен трон
3. Кейт Даниелс

Защо ги харесвам? Защото са страхотни! Хубави са не само начинът на писане, но и самите истории, сюжети, а героите са много и различни и всеки е наистина добре изграден. Дори и книгите на Кейт показват отделните персонажи и части от животите и характерите им, макар че поредицата се разказва от първо лице.

4. Най-новта книга,която прочете през изминалата година

В края на 2016-та започнах Империя на бури и я завърших в началото на тази, но ако се има предвид като най-нова излязла...Магнус Чейс и чукът на Тор.

5. Автор, чиято книга би купил/ла без дори да си чел/ла резюмето

Брандън Сандерсън.

6. Любимо място за четене.

Казвала съм го и преди- леглото.

7. Любима книжна сцена – момент, който се е запечатал в съзнанието ти.

  Мисля, че всеки от моментите, които са се запечатали в съзнанието ми са малко или много спойлери, но първото, за което се сещам е в Halfway to The Grave, когато Боунс плаче. Е, то е само една-две сълзи, ноо да. Другият ми любим момент е в ACOMAF, когато Рис разказва всичко на Фейра, защото е наистина много трогателно.

8. Любим книжен блогър

Alexa, Khanh, Теди, Юлия, и напоследък преглеждам постовете във фб групата, така че нямам кой знае колко конкретни блогъри, чета почти всичко.

9. Любим книжен влогър

Ами, нямам. Предпочитам да чета, а на влогърите им гледам предимно book haul-овете и unboxing. Много харесвам как Jesse The Reader говори, не съм слушала негови ревюта, мисля, просто говори бързо и това ми харесва. 

10. Любим книжен профил в инстаграм:

О! Има толкова много хубави, а аз горе-долу гледам това, което ми излезе, не някой конкретен. Тези са сред най-следените от мен: Christine Mazari, Илияна, Max и SAMMY- едни сред многото.

Тагвам: Мели, Нора и Мари

2 коментара:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...