вторник, 3 януари 2017 г.

'Tis The Season Book Tag


Благодаря на Мели за тага! Време е за малко разнообразие от ревютата и да употребя предпоследния ми готов пост.

Любимо зимно четиво

  През зимата обичам да чета разнообразни книги, все фентъзи, но от различен тип. Отказвайки се малко по малко от YA жанрът, си мисля, че много скоро по коледно време ще чета high & epic fantasy.

Книга със синьо на корицата


Книга, която би поставил/а като звезда на елхата

  То де да беше само една, ама те са много. Или ми трябват повече елхи или просто ще се закача истинска звезда. Освен това, тази книга как ще се закачи? Ще падне! Хаха! И все пак, ще кача Calamity, защото само по себе си, загалвието е име и на звезда във вселената на епичните.

Посочи едно измислено място, което би било перфектно за зимната ваканция

  Нямам си абсолютно никаква идея, защото зимно време ходя все в Германия и това е перфектното място за мен.



Посочи един измислен герой, който би взел/а с теб през ваканцията си.

  Ех, защо все един? Добре, ще измамя и ще го направя така- в продължителност от 5 години, във всяка една от тях ще взимам по един герой- Кейти от Лукс, защото чете и ще си говорим за книги, Селена, за да си почине от всичките й проблеми с кралствата и така нататък, Каладин от Летописите на светлината на бурята, понеже и на него ще му е нужна почивка, Фейра и Аря Старк.

Книга в твоя wishlist тази година

Само една ли? Какви хора сте вие? Какви книжни плъхове, които искат само по една книга?! Аз имаме поне стотина, от които ще успея да взема едва 2-3. Няма пък да кажа една- Snow Like Ashes, Captive Prince, The Long War, The Mirror King, Endgame 3 и други.

Кои са любимите ти празнични напитка, лакомство и филм?

Хм...Червено вино, тоблерон и някоя от вариациите на A Christmas Carol.
 
  И така, това беше тагът, надявам се да не съм убила никого от скука! Днес трябваше да напиша ревю на Empire of Storms, която прочетох, но тя ме съсипа емоционално и ме остави да се влача по пода, защото има още толкова много до последната книга! Този край... Сара Дж. Маас не би могла да приключи книгата по по-жесток начин!
  Спирам да се оплаквам, отивам да чета за Магнус Чейс и чукът на Тор, който се надявам да закърпи разбитата ми душа и емоционалност и до вдругиден.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...