петък, 3 март 2017 г.

Любимите ми места за четене


  Ще напиша ли ревю на Six of Crows? Да, когато се реша да си седна на задника и да започна, защото вчера се разсеях, а днес смятам да се захващам с Crooked Kingdom. Смятам да го направя на два езика като това на Traitor to the Throne, втората на Дете на пустинята. А до тогава нека да видим любимите ми места за четене.

1. Леглото

 Това съм го споменавала милион пъти в блога си. От тагове, до обикновени постове и най-вероятно в някой и друг коментар. За последните 4 години съм си сменяла позата за четене в леглото около десетина пъти. Както и да застана ми е удобно, стига да имам къде да се облегна, за да се впусна в поредното приключение на героите. Освен това, леглото е много благоприятно за четене, защото като ми стане студено просто се завивам и продължавам- без да ставам, за да си търся одеало или там нещо друго. Освен това е меко и удобно и няма шанс да се преобърне като някой стол, ако се отпусна назад твъде много.

2. В превозно средство
  
  Много хора са ми казвали как не могат да четат в автобус, кола, влак или самолет. Е, аз обичам да чета, докато се движа. Защо да блея през прозореца половин, един или 6 часа като мога да ги оползотворя в четене? В смисъл, до училище имам път от около 30-40 минути с автобус, в които повечето хора се чудят къде да гледат или пък се взират в някакъв random човек така, сякаш е смъртният им враг. За да избегна неловките и/или злобни погледи аз си чета. Освен това, ако попадна в задръстване имам какво да правя и не се вайкам, когато се забави с 15 минути повече, отколкото трябва. 

3. В морската градина

  Колкото и да е странно сам човек да се домъкне от единия край на града до другия, за да върви 15 минути и да седне да чете на първата по-хубава пейчица, аз го правя. Понякога. Даже смятам това лято, ако съм свободна, да отивам там по-често, за да чета навън и сред природата. И без това като имам повече от 2-3 дни почивка почти не излизам, за да наваксам с четенето, а по този начин ще си повървя малко и ще чета докато се стъмни.

4. На дивана в хола

  Той е един черен и кожен, много е удобен за седене, лежене и четене. Така е направен, че като легна, не ме заболява гърба, когато си сложа главата на облегалката за ръка, което е един голям плюс.
  Обичам да чета там, както казах, удобно е и е по-светло, отколкото в моята стая.

  Опитах се да се сетя за още мои любими места за четене, но явно са толкова. Втората точка е обобщаваща, защото няма смисъл да пиша едно и също за всички превозни средства. Много хора четат на плажа, но аз не мога, защото не обичам да съм легнала, държаща книгата си над мен, ръцете ми умалят, а и слънцето блести и/или духа вятър.
  Кои да някои от вашите любими места за четене?

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...