вторник, 30 май 2017 г.

May Wrap Up


  Днес трябваше да публикувам ревюто си на ACOWAR, но така и не го дописах. Започнах го, написах една четвърт и спрях, защото не успях да си събера достатъчно мислите, за да напиша нещо повече. Може би все някога ще го напиша. Особено ако имам повече свободно време. "Но ти звърши!"- бихте казали и е така, но сякаш вселената си е казала, че щом съм завършила не трябва да оставам свободна нито за миг. Особено сега с Варна Лит. Не, никак не се оплаквам, че Сали Грийн ще идва в МОЯ град, а аз съм само на ПОЛОВИН ЧАС от книжарницата, но просто не съм човек, който обича да излиза всеки ден и да е заобиколен от...хора...или по-точно всичко, което диша и има нужда от внимание.
  И тъй като нямам ревю, ще споделя с вас моята майска равносметка, която се оказа по-богата, отколкото предполагах, че ще бъде.

1. Жестока любов

   Отне ми време, за да свикна със стила на Колийн Хувър, но като цяло книгата не е лоша. Даже я харесах. По мое мнение липсваше една голяма част от историята на Тейт, но за подобна книга е номално да има някоя и друга пропуска.

2. Hire Me

  Приятна новела, след която изпаднах в застой.

3. Wicked Lovely

  Тази книга  беше...скучна. Резюмето обещава нещо магично, нещо приказно, а вместо това получих тийн драма. Това със сигурност се оказа месецът на несполучливите попадения на ърбън фентъзи. Останах много разочарована от романа и тъкмо да си кажа, че повече YA urban fantasy няма да чета и ето, че се появи следващата книга.

4. The Raven Boys

Това романче ме изкара от застоя ми и ме накара да го прочета със скоростта на светлината. Много харесвах The Raven Boys, повече, отколкото предполагах и наистина беше една много приятна изненада. Бях нахъсана да прочета и четирите книги една след друга, но после...

5. The Dream Thieves

 После се оказа, че тази книга не ме развълнува толкова, колкото първата. Липсваше ми Блу, понеже се разказва предимно за Ронан, който не е лош герой, но не ми е сред любимите и едва ли някога ще бъде. Да не говорим пък и за Адам и той колко много ме нервеше, а Ганзи почти го нямаше и него. Дойде един мнооооого интересен герой, който е точно мой тип, но не компенсира за това как умирах от скука в частите на Ронан. Докато в първата книга исках да прочета и абсорбирам всяка дума, то в The Dream Thieves осъзнах, че нямам търпение да прескачам цели пасажи, за да премина на по-интересното. Дадох й 4 звезди, но колкото повече се замислям за нея, толкова повече осъзнавам, че й е много.
  За мен, когато една поредица започне с двама главни герои, трябва да продължи с тях. Прибавяйки още към кюпа става непоносимо за мен, независимо дали това реално е още един герой или още една гледна точка, особено на такъв антипатичен за мен персонаж. Няма да навлизам в подробности защо не мога да харесам Ронан, защото това не е ревю.


 Да се върнем на положителното.
 Въпреки че имаше малко нелепи и смехотворни диалози, аз се насладих на книгата, защото притежава всичко, което обичам- адвокати, които манипулират закона, планиране, предателства, любов и грамадни наранени души. А, да, и липсват тинейджъри. 

7. ACOWAR

  Книгата беше уникална! Имаше някои аспекти, които не харесах, споменала съм ги в започнатото си ревю, но с тяхно изключение всичко останало го заобичах и се радвам, че си поръчах книгата. Ако не бях ходила на бал съм сигурна, че щях да я прочета за едни 4 дни и просто не мога да повярвам. Много я харесах и ще се опитам да напиша по някое време нещо повече от това, което давам в момента.

8. Аристотел и Данте откриват тайните на вселената

  Признавам си, че тук мамя здравата, но какво да се прави. По план трябва да пусна нещо днес, а не утре, затова ще направя едно смело предположение, че ще успея да звърша книгата до утре. Ако трябва да съм честна, можех да я прочета още днес, но нали искам да имам и приятели и реших да изляза вчера, в резултат на което не четох.  Книгата засега е много лека, приятна и сладка и се надявам да й напиша ревю...Може би? Дано.

От известно време съм в писателски застой, ама сега стана почти напълно пълен. (Чуден избор на думи.)

DNF
(did not finish)

  Ако имам книги, които съм започнала и незавършила, обикновено ги включвам в равносметката си. Като казах, че май е неуспешен по отношение на хубаво ърбън фентъзи, това имах предвид. Преди да премина към изброените ще кажа, че се опитах да започна Blue Lily, Lily Blue, което е третата книга на The Raven Boys, но след втората желанието ми да звърша поредицата беше отишло по дяволите и затова преминах към други книги.

1. Kitty Norville and the Midnight Hour

  Това дори не искам да го коментирам. Който е любопитен, нека да си я дръпне и да прочете първите две-три глави. Аз останах потресена и отвратена.

2. Dead Witch Walking

  Смятах, че тази книга ще е за силна и badass вещица, която рита задници и убива всичко наред, защитавайки се от всичко. Дори без да искам се спойлнах, докато теглех книгите (защото трябваше да си изтегля цялата поредица -.-) и видях, че наистина е станала силна, но като започнах да чета...Не знам дали някога съм чела за по-страхлив човек от тая мишка, честно ви казвам! Страх я от вампири, страх я от гулове, страх я е от ВСИЧКО! А работата й е да ЛОВИ престъпили закона такива същества!
  Да ти имам вещицата, да ти имам ловеца... Тя се опитва да започне подобен бизнес с една нейна бивша колежка, която е роден вампир и щеше да се НАПИКАЕ от страх. БУКВАЛНО. Аз. Просто. Не. Мога. 

  Това е от мен за днес. Доволна  съм от повечето книги, които прочетох и това, което искам да стане през юни е по някакво чудо да започна отново да работя по един мой писателски проект и да имам възможността да прочета малко повечко книги. Все още не мога да повярвам, че завърших и да...
  Кои са някои от книгите, които вие прочетохте през май? 
  Коя ви впечатли най-много?

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...