неделя, 25 юни 2017 г.

Любими книги

  

  Днес съм подготвила 3 въпроса, на които ще отговоря и от заглавието става ясно, че и трите са свързани с любимите ми книги. Чувствайте се свободни да отговорите на същите въпроси в коментар!
 1. Коя беше първата ти любима книга?

  Хекс Хол. Както вече многократно съм казвала, това беше първата книга, която почетох по свое собствено усмотрение и в продължение на 3 години беше моята любимка. Не че сега не е по сантиментални причини, но тогава беше просто най-добрата, И не просто самата първа книга, а цялата трилогия. 
  Чела съм я три пъти (което за мен е много) и съм си мислела, че някой ден бих могла да я прочета отново, но ме е страх, че като по-опитен читател може да не я намеря за толкова хубава, колкото тогава. Освен това, книги като Хекс Хол се възприемат сега за изтъркани, но нека само да отбележа, че тя излезе в България някъде през 2009-10г.

2. Коя е любимата ти книга сега?

  Аристотел и Данте откриват тайните на вселената е настоящата ми любима книга, която пробутвам на всеки. Вече споменах колко много заобичах това романче и колко много му се радвам. 
  Обожавам книгата. Ари и Данте са едни големи сладури, а семействата им са толкова разбиращи толкова забавни и добри...В повечето YA книги родителите обикновено са или някакви двуизмерни личности, които са по-скоро там за украса, отколкото за герои или пък автора ги е убил в някаква катастрофа и затова тук ми харесва, че са активни герои. Винаги съм се радвала, когато някой персонаж е близък със семейството си. Най-вече защото аз не съм.
  Освен това Ари и аз имаме плашещо много общо помежду си и да... ЗАЩО, ЗА БОГА, Е ИЗМИСЛЕН ГЕРОЙ?!
  I am completely sane.

3. Коя е любимата ти книга на всички времена?

Wait for it.
Две са. На Бандън Сандерсън.
There she goes...

Последната империя и Пътят на кралете

  Има ли нужда дори да навлизам в подробности?!
  Естествено, че има- за тези, които не знаят, Брандън Сандерсън е моят И-Д-О-Л. Последната империя е първата му книга, която прочетох. Не знаех нищо за нея, не знаех в какво се спускам, не бях чела до тогава роман на такова високо и тежко ниво с подобна лексика. Единственото, което знаех беше това, което бях прочела като резюме и нищо друго. Отне ми много време, за да навляза в нея, но после се влюбих и я заобичах и ето ме сега, 3 години по-късно напълно и безвъзвратно влюбена в книгите на този човечец. И дори го срещнах!

  А Пътят на кралете я прочетох малко по-късно от Мъглороден. И тя ме измъчи в началото, но веднъж като преминах първите 200 начални страници, останалите заминаха като още 200, а не 900! Струва си, наистина си струва да се загубя в неговите книги за около седмица и винаги ще си струва.
  Сега е ваш ред. 
Коя е първата ви любима книга?
Коя е любимата ви в момента? 
А на всички времена?

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...