вторник, 20 юни 2017 г.

А - Z Book Tag


  Видях този таг от Крис Цанкова и тъй като ми хареса, реших да го направя! 
 Бърз ъпдейт- оказа се, че вече съм го правила, но какво пък? Обновена версия!

1. A като Author: Автор, от който имаш най-много книги:


Това е доста труден въпрос, даже май има постове затова.
(Рекламна пауза №1: Косата ми съхне по поне 6 часа през лятото.)

Оказа се, че имам цели ТРИ поста за авторите, на които имам най-много книги. ТРИ поста, fellas... Ще сложа линкове ей сегичка. Както най-вероятно ще видите, някои от авторите са Касандра Клеър (14 книги), Ришел Мийд (14 книги), Дж. Р. Уорд (12 книги) и Рик Риърдън( 10). Тъй като постовете са малко старички и не са били обновявани най-вероятно няма да са изписани всичките книги, но винаги има място за #4!





2. B като Best: Най-доброто продължение някога: 

Този въпрос ме затруднява истински много!

(Рекламна пауза №2: Нямам идея какви снимки ще слагам в поста.)

  Може би Гемина? Аз не съм чак толкова обсебена, че да имам само едно най-добро продължение. Наскоро май не съм се чувствала mindblown...
  Сияйни слова също може да влезе в списъка към добри продължения.


3. C като Currently reading: Коя книга четеш в момента: 

Трудно е да се каже, защото днес прочетох Сърце на вампир на Керилин Спаркс и утре смятам да чета Неочакваната любов, която е 4-тата книга на поредицата на Керилин Спаркс- Рискована любов. Когато пускам тага, най-вероятно ще чета нещо друго.


4. D като Drink of Choice White Reading: Коя е любимата ти напитка докато четеш: 

Обикновено пия вода и то не защото обичам да пия или ям нещо, докато чета, просто ожаднявам (скучен и обикновен човек съм). Освен това обичам да пия кръвта на враговете си, но това е строго поверително.

5. E като E-reader or Physical Book?": Предпочиташ да четеш книги на хартиен носител или електронни книги: 

И двете са книги. И двете си имат своите положителни и отрицателни стани. Сега предпочитам да ги чета на "хартиен носител", но като замина в Англия ще чета (ако изобщо имам време) предимно електронни.  (Ще спестя хиляди! [И ще ги изхарча за книги като се пенсионирам. И продукти за коса.])

6. F като Fiction: С кой герой от книга би излизал/а в гимназията: 

В гимназията всичко е толкова несериозно и драматично... Искам Мики от Ново начало за постоянно!


7. G като Glad you gave this book a chance: На коя книга си доволен/а, че си дал/а шанс: 

The Upside of Unrequited се оказа много хубава. Бях започнала да изпитвам съмнения дали искам да я чета, но когато я видях в книжарницата знаех, че трябва да я имам, ако не за друго, то защото има изключително красива корица. Не съжалявам, че си я взех и прочетох, а напротив.

8. H като Hidden Jem Book: Коя книга за теб е като книжно бижу: 

АРИСТОТЕЛ И ДАНТЕ ОТКРИВАТ ТАЙНИТЕ НА ВСЕЛЕНАТА И МИ ОТКРАДНАХА СЪРЦЕТО!

9. I като Important: Важен момент в живота ти на читател: 

Времето, когато четях Анита Блейк, ловецът на вампири, защото тези, Анита и Лоръл К. Хамилтън ме научиха на много. Времето, когато четях Брандън Сандерсън, защото открих геният... И мига, в който открих Даринда Джоунс и Рик Риърдън, но най-важният момент от животът ми на читател е, когато реших да стана такъв. 

10. J като Just finished: Книга, която току-що си приключил/а: 

Сърце на вампир. (Обичам вампири, съдете ме.)

11. K катo Kinds of Books You Won`t Read: Какви литературни жанрове не четеш: 

Ще цитирам една страхотна блогъка, за която е грехота, че я открих едва наскоро, благодарение на Юлия, а това е именно Кейт от Paper Fury: "Thrillers. I am not thrilled."

12. L като Longest Book You`ve Read: Коя е най-дългата книга, която си чела: 

Пътят на кралете и Сияйни слова.
ОБОЖАВАМ ГИ!

13. M като Major Book Hangover Because Of: Коя книга ти е дала усещане за свръх доза: 

Свръх доза, защото ми се е торила твърде много и твърде тягостна, или защото ми е харесала по някакъв хиперболизиран начин? Ако е първото, то това е Нивганощ, която много харесах, но ми дойде в повече, а ако е втората ще посоча Гемина, която е просто УНИКАЛНА.


14. N като Number of Bookcase You Own: Колко библиотеки за книги имаш: 

Ами аз нямам точно библиотеки, имам секция и 3 етажерки.

15. O като One Book You Might Have Read Multiple Times: Има ли книга, която си чел, повече от веднъж: 

Хекс Хол.

16. P като Preferred Place To Read: Къде обичаш да четеш: 

В леглото. 

17. Q като Quote that inspires you / give you all the feels from a book you`ve read: Цитат от книга, който те вдъхновява: 

The purpose of a storyteller is not to tell you how to think, but to give you questions to think upon.

18. R като Reading Regret: За какво съжаляваш като читател: 

Съжалявам, че няма ден в седмицата, посветен на четенето.

19. S като Series You Started And Need To Finish (all books are out in series): Коя завършена поредица искаш да прочетеш до края: 

Повечето от поредиците, които чета не са завършени, а ако са, съм ги прочела... Затова ще кажа, че искам да довърша най-сетне Вампиите от Моганвил.

20. T като Three of Your All-Time Favorite Books: Кажи твоите три най-любими книги: 

Естествено, че не мога да кажа само три книги. Ами ако импровизирам с автори?

Брандън Сандесън
Даринда Джоунс
Кристен Ашли

21. U като Unapologetic Fangirl for: Непростим фен на ... 

Освен гореспоменатите...:
Лоръл К. Хамилтън
Рик Риърдън
Илона Андрюс
Джанин Фрост
Сара Дж. Маас
Беки Албертали
и други.

22. V като Very Excited For This Release More Than All The Others: Коя е книгата, чието излизане очакваш с нетърпение: 

Oathbinger by Brandon Sanderson
Kate Daniels #10 - Илона Андрюс
Throne of Glass #7 -  Не ми се чете за Каол, иска да разбера какво става със Селена/Ейлин!

23. W като Worst Bookish Habit: Кой е най-лошият ти книжен навик:
Имам пост за това ТУК.
Като най-голям ще сложа този, че понякога пропускам доста голяма част от книгата, особено ако е романтика, за да мина към интересната част по-бързо, защото наистина не ми се четат описания на къщи, на хора и на неща, които нямат значение за развитието на двама души.


24. X като X Marks The Spot: Start at the top left of your shelf and Pick the 27th book: Посочи 27-та книга на най-горният ти рафт започвайки от ляво надясно: 

Ще чийтна като избера единствения си дълъг рафт.
Двор от рози и бодли.


25. Y като Your Latest Book Purchase: Коя е последната книга, която си купи: 

Аристотел и Данте откриват тайните на вселената
Кралска клетка
The Upside of Unrequited

Скоро не съм купувала кой знае колко много книги...

26. Z като ZZZ-snatcher book (Last Book That Take You WAY Late) : Коя е последната книга, която те е държала буден/а до късно: 

Амииии... Не знам вече за ой път е го повторя в този пост, но- Аристотел и Данте откриват тайните на вселената, The Upside of Unrequited и ACOWAR.


  Обичам дългите тагове. Доставя ми истинско удоволствие да им отговарям и не е нужно да измислям някакви дълги отговори, за да изглеждат изчерпателни. Уж се постарах да нямам много повтарящи се книги, но някои въпроси го изискваха.
  Сега е ред да тагна Сю и Теди, както и всеки, който има желание да го направи.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...