сряда, 3 юни 2015 г.

Обсидиан- Дженифър Л. Арментраут

  Започвам с това, че няма да обсъждам превода, защото той е коментиран напълно достатъчно ТУК.
  Изключително много харесвам първа книга от поредицата Лукс и както никога, името на автора е написано напълно правилно. Може би то е единственото правилно нещо в превода. Както и да е.
  Както казах, това се превърна в една от любимите ми книги, която толкова пъти бях подминавала в книжарниците най-вече защото...и аз не знам защо, но наскоро ми се дочете нещо...за старата любов от типа на- ново момиче, мистериозно момче и купища неприятности и мистерии. 
  Случвало ли ви се е просто да имате това носталгично чувство към доброто старо време, когато сте чели един определен тип книги и след това са ви втръснали, но след време отново искате да прочетете нещо подобно? Е, не съм сигурна, че се изразих като хората, но със сигурност си заслужава. Прочетох я на един дъх, за два дни, но почти не можах да спя през тези дни, а така не се бях обсебвала от книга откакто...четох Скъпоценни камъни. Ама то не беше отдавна, но наистина миналия месец се вълнувах за книги толкова много, колкото не се бях вълнувала с години! Ето толкова са добри. Дори самият начин на писане ми харесва изключително много, а героинята на Кейти още в самото начало ми допада. Обикновено харесвам героите си, а как да не я харесаш нея? Има блог за книги, чете книги и те са разпръснати навсякъде из къщата й, има дори в банята. А майка й е много добра.
  Ето и накратко за какво става дума в книгата: След семейна трагедия Кейти и майка й се преместват в нов град в Западна Вирджиния и още с първия ден тя успява да се скара с мистериозен твърде секси младеж и да стане приятелка със сестра му. Оттам насетне следват купища неприятности и интересни случки между нея и Деймън, някои от които неприятни, други...твърде приятни.
  Има си я мистерията в книгата, въпреки че знаех предварително какъв е той, но не мисля, че щеше да е особен спойлер, но пък е доста оригинално измислен самият му вид и този на враговете му. Със сигурност това не е нещо, което съм свикнала да чета, необичайно е и това още повече ми харесва. За пореден път не съжалявам, че изневерих на предпочитанията и на собствените си предразсъдъци, препоръчвам го на всеки, не винаги излиза положителен резултат, но до сега в повечето ми случаи това ставаше. 
  В момента наистина много се опитвам да не прехваля книгата, но мога да кажа, че изчетох всеки един ред от нея без да мигна, без да изтърва и дума и може би на това се дължеше и фактът, че поправях нещо на всяка страница, но това е друга тема! 
  Важното е, че много харесах книга, начинът на писане е толкова лек и приятен, понякога забавен, че просто няма как да не я прочетеш забързано, особено ако си надъхан за малко екшън...или романтика/драма.
  Как се убедих да вси взема книгата? Йоана ми разказа малко и ми даде нейната книга, понеже пък в последният момент реших да не си я купувам и отворих на random страница и то се оказа точният момент, когато Кейти научава за същността на Деймън и Ди и само по самите му думи се съгласих. О, не беше нищо особено, просто й казваше да не се страхува от него и това ми хареса. Как ги налучквам винаги големите, или малките, спойлери не знам, но винаги намирам нещо, което да ме хване. 
  Книгата е пълна с романтика/драма, екшън и много напрежение и е просто страхотна. Препоръчвам я на всеки заинтригуван и то при възможност на английски.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...