понеделник, 1 юни 2015 г.

June TBR List Part 1

Не че нямам книги за ревю, просто не ми се пише ревю, което е странно. За жалост не смятам да пиша на Разнищи ме, защото вече сумати народ написаха, но ако преценя за добре, може да напиша на Възпламени ме.
  И ето ги книгите от първата част на списъка ми за това какво искам да прочета през юни:

1. Сплавта на закона

Някак си ми се е запазило в главата като Сплавта на метала на БГ, а на АЕ си е The Alloy of Low
 Все още съм на мнение, че книгите на Брандън Сандърсън трябва да се четат на английски, но предпочетох да дам 6 лв. по-малко за една така тъничка книжка. 
 Нека да прочета Възпламени ме и ще прочета първата книга към Мъглороден, която авторът е озаглавил просто Mistborn Era Two.

2. Огнена светлина

Мисля, че става дума за драконоподобни.
Хвърлих й око още преди няколко години, но едва сега реших да я взема. Сегашното време ме спираше, но направих толкова изключения в последно време, че още едно не е за умиране.

3. Възпламени ме

Предусещам, че краят ще ми хареса повече, отколкото началото. За сега, докато чета Разнищи ме, която вече трябва, трябва да свърша днес, ми харесва някак все повече. Все още е слаба в характер, но пък поне най-сетне почна да разбира малко повече от силите си.
  Харесвам Уорнър много повече от Адам. Чакам да видя какво ще стане нататък и може би ще напиша ревю на последната.

4. Опал 
5. Основа
6. Отпор

Пиша общо за трите:
Сега, след като ги имам, смятам да ги прочета една след друга и най-сетне да напиша ревютата на всяка една от тях. Оказа се, че Кити е по-редовна в блога си, въпреки заетостта си не само с училище, но и с цялата извънземна улялия.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...