понеделник, 3 август 2015 г.

2015 Reading Challenge Tag

Благодаря на Мели за тага.


1. Книга с повече от 500 страници

Mistborn, The Way Of Kings, Words of Radiance

Има и още, но сега тези са ми на сърцето.

2. Класически любовен роман

Който съм чела? Ами не мисля, че е класика, но Сълзи от злато.

3. Книга, по която има филм

Реликвите на смъртните: Град от кости
Лабиринтът
Академия за вампири
Властелинът на пръстените
Хобит

Мога и още, да не говорим за сериали.

4. Книга, публикувана тази година

A Court of Thorns and Roses
Wind Catcher

Има и още, но сега се сещам за тези, особено имайки предвид, че напоследък забравям какво съм прочела.

5. Книга с цифра в заглавието

The 100- не съм я чела, но сега се сещам за тази... А, неееее!
Аз съм номер 4.

6. Книга, написана от някой под 30

Сара Дж. Маас
Виктория Ейвярд

Мисля, че и двете са под 30. О, и Цветелина Владимирова

7. Книга с нечовешки герои

Ами те 98% от книгите ми са такива!
Нощна сянка, Стоманено сърце, Проклятието на тигъра, Анита Блейк, ловецът на вампири- Дори самата Анита не е човек от самата първа книга.

8. Забавна книга

Хрониките на Магнус Бейн
По-кротко, лейди!
Как да се омъжиш за вампир милионер

Има и още, разбира се.

9. Книга, написана от жена

Ами че повечето ми книги са от женски автори!
Стъклен трон- Сара Дж. Маас
 Red Queen- Виктория Ейвярд
 Проклятието на тигъра- Колийн Хоук
Лукс- Дженифър Л. Арментраут

10. Мистерия или трилър

Лунен ловец (каква ирония, че почнах да пиша книга със същото заглавие на БГ)

11. Заглавие на книга от една дума

Обсидиан
Оникс
Опал
Основа
Белязана
Измамена
Избрана
и други

12. Книга, чието действие се развива в друга страна

Създадена от дим и кост
Проклятието на тигъра
Защото всички други се развиват или в измислен свят или в САЩ, а аз вече чувствам този САЩ за втори дом, а дори не съм кандидатствала в колеж там... О, и Гондолата на времето

13. Нехудожествена книга

Бъдещето на ума

14. Популярна първа книга на автор

Здрач
Нещата, на които не ни учат в училище

Все още съм на мнението, че не си заслужават удебеляването

15. Книга от автор, когото харесваш, но все още не си чел/а

Reawakened- Coleen Houck, просто излиза скоро

16. Книга, препоръчана от приятел

Скитница, препоръчана от... Йоана.

17. Книга по истински случай

Амииииииии, не знам. Не чета такива.

18. Книгата на дъното в твоя to-read списък

Гибелна вълна

19. Книга, по-стара от 100 години

Ам....Дракула

20. Книга, базирана изцяло на корицата си

Тук наистина не разбирам смисъла. Книга, която най-често се съди по корицата? Книга, която се определя по хубост по корицата? Наистина не знам...

21. Книга, която е трябвало да четеш в училище, но не си го сторил/а

Излезе ми от ума...Имаше някакво много тъпо произведение, което изобщо не ме хвана, но понеже не мога да се сетя, нека да кажа...а, сетих се. Изворът на Белоногата. Баш книга си е, макар и в стихотворна форма.

22. Биография

Мечти по ноти на Майли Сайръс

23. Книга, която можеш да прочетеш за ден

Ако най-сетне прежаля тези 9 лева и си купя книгата- I am a Dalek, ще я прочета веднага.

24. Книга с антоними в заглавието

Living Dead In Dallas
Ако разгледаме living и dead тделно са си пълни антоними.

25. Книга, чието действие се развива някъде, където винаги си искал/а да посетиш

Гондолата на времето- Италия
Престъпни удоволствия- Сейнт Луис
Реликвите на смъртните: Град от кости- Ню Йорк
Проклятието на тигъра- една част е в Индия...

26. Книга, която е излязла годината, в която си роден/а


Burnt Offerings , пише, че е 7-ма книга, но нещо малко се оплетох, но пък и това е една дълга поредица... от Анита Блейк, ловецът на вампири, която вече съм изчела и само си чакам последната книга. Тя е от поредиците, с които никога не ти става скучно, колкото и да проточваш историята. Може да напише още 100 книги и пак ще са ми интересни. Но май е планирала само още 20.


27. Книга с лоши ревюта

Fire & Bitterblue на Кристин Кашор

28. Трилогия

Нощна сянка
Хекс Хол
Mistborn

29. Книга от детството

Лукчо, мама ми я четеше всяка нощ преди лягане...

30. Книга с любовен триъгълник

Нощна сянка
Проклятието на тигъра
Дневниците на вампира
и други.

31. Книга, чието действие се развива в бъдещето

Гола в смъртта. Развива се през 2058-ма някъде и нагоре. Първата от поредиата на Нора Робъртс В смъртта.

32. Книга, чието действие се развива в гимназията

Училище за вампири
Академия за вампири
Нощна сянка
Хекс Хол
Малко от Обсидиан...

33. Книга с цвят в заглавието

Това също не го разбирам...аааа, разбрах...май...
RED Queen
BLUE Moon

34. Книга, която те е накарала да плачеш

За сега никоя, но на края на всяка една от четирите книги на Колийн Хоук бе близо до това, да не говорим, че на последната бях със сълзи на очите, но така и не ги пролях.

35. Книга от автор, от който никога не си чел/а

Magic Bites by Ilona Andrews
И искам да я прочета

36. Книга, която притежаваш, но никога не си чел/а

Вампири, не знам на кой, на руски е и няма да я докосна.

37. Книга, която оригинално е написана на друг език

Всички, без една, които притежавам...
Но нека спомена някои, които притежавам. като започнем от
Mistborn, Steelheart, Firefight, TWOK & Words of Radiance (WOR), Night Huntress, Red Queen, The Black Dagger Brotherhood и други.

38. Книга, чието действие се развива по Коледа

Имаше новела на Среднощен ловец, но не съм я чела, а иначе за книгата по коледа... A Christmas Carol.

39. Книга, написана от автор със същите инициали като твоите

Не знам за някой с инициали ЮА или YA. Но знам за такъв жанр, дано YA жанра да отбива номера...

40. Книга, която си започнал/а, но никога не си довършил/а

Едва ли ще ги оставя тези двете никога недовършени, но за сега са само започнати и зарязани, защото не съм била в настроение за тях- Warbreaker, което  не мога да си го позволя. Тази книга ще бъде прочетена и заобичана като всички други на Сандерсън и Възраждането на Атлантида.

Не знам дали има нетагнати, но аз тагвам за всеки случай Elena Sch и liyana d

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...