понеделник, 31 август 2015 г.

August Wrap up

  Реших и аз да започна да ги пиша на английски заглавията и за прочетените книги, понеже е някак по-лесно. Отново месецът ми е слаб, ако не бях толкова заета щях да съм прочела поне с две книги повече. Да не говорим и че сега Лабиринтът щеше да е прочетен.


1. Сияйни слова

  Прочетох тази книга сравнително бързо, понеже беше на български и макар от 1000 страница, само за пет дни бях готова и отново копнеех за третата книга ВЕДНАГА, но за жалост Брандън Сандерсън едва сега я ЗАПОЧНА. Даже прочетох, че този път ще има ретроспекции за Далинар, а до сега в първата бяха за Каладин, а във втората за Шалан, често казано много искам да разбера повече за Далинар, много го харесвам.

2. Нощна сянка


3. The Orphan Queen

Препоръчвам я на всеки, който харесва книги от типа на Red Queen & Seraphina. Имам предвид, книги, в които героините отиват в двореца и шпионират за по-висша цел. Изключителна е! 

4. Огнено сърце

Все още не мога да се наканя да почна петата, знаейки че е натоварваща и тежка психически, но скоро я започвам!

5. Въглен в пепелта

УНИКАЛНА Е!

6. Принцът на тръните

Не си падам по отрицателните ревюта, но имайки предвид, че прочетох The Stormlight Archive, където действието се развива бавно и ден за ден, не мога да кажа, че ми липсваше търпение, просто на книгата й липсваше всякакво по-важно действие и развитие, като се знам, сигурно съм я прекъснала на  най-големия шок.

7. Ангел с часовников механизъм

Кой не знай Уил Херондейл, 
кой не е чувал за него.

8. Принц на нощта

Винаги съм харесвала Влад, независимо дали е било като приятел на Кат или като любовник на Лейла или като вампир. Влад си е Влад- саркастичен, предан, жесток и с голямо, но трудно достъпно сърце.

9. Лабиринтът

Прочела съм я до половината и за сега съм много доволна от нея. Днес, обаче, не ми се четеше и си пуснах филма. Стигайки до един момент, в който тъкмо бях навлязла в книгата, осъзнах, че съм спряла да чета на най-интересното. После, се наложи да изляза с брат ми и продължих да чета, а филма е доизгледам като свърша книгата. И без това съм спойлната за всяка отделна, няма нужда и представата ми да се разваля допълнително.

Това са книгите, въпреки че вярвам, че ако не бях толкова заета последните три дни, щях да прочета повече.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...