сряда, 11 май 2016 г.

Короната - Кийра Кас

   За краткото време, което ми отне да прочета Короната, тя се превърна в любимата ми книга от поредицата.
  Вече съм говорила, че стилът на Кийра Кас е лек и увлекателен и много ми харесва. Наистина нямам какво повече да добавя.
  В момента съм толкова развълнувана от нещата, които се случиха в книгата, че дори не мога да си събера мислите достатъчно добре, за да напиша това ревю така, както бих искала, но ако изчакам, моментът ще е отминал.
  Наистина няма по-подходящ завършек на поредица от този. Не мога да повярвам колко много неща се случиха в рамките на 250 страници и колко много чувства изпитах заедно с Идлин. 
  В първата книга тя може и да не беше особено въодушевена от нейният Избор, но тук вече е наясно, че трябва да го продължи. Уникално е колко много израства в рамките на два месеца и как от разглезена принцеса се превърна в много по-умела жена, която знае какво трябва да направи. Много, наистина много ми харесва развитието й, понеже в последствие се вижда как дори се научава да слага чуждите интереси пред своите и да взима трудни решения, които може да й костват собственото щастие, което е един голям напредък за бъдещата кралица.
  С развитие на събитията все по-ясен и по-ясен ставаше изборът й, който ми беше сред фаворитите още в началото, но наистина не очаквах, че ще избере точно него. Много се радвам, че така ме изненада, но освен дилеми покрай това кой да избере за свой съпруг, тя трябваше да се занимае и с държавни проблеми, поради неразположението на родителите си. Идлин се справи страхотно със задачите си и през цялото време се доказваше колко умела кралица ще бъде всъщност и това е едно голямо развитие у нея.
  Кийра Кас е включила и малко напрежение и дори лека заплаха в цялата ситуация, която прави самата книга дори по-хубавата, отколкото вече беше и ме кара да я обичам още повече. Фактът, че накрая почти се просълзих (което ми се случва рядко) говори наистина много за самата книга и колко всъщност е хубава.
  Короната е наистина перфектният завършек на тази поредица. Тя ще ви накара да се смеете, да се усмихвате глупаво на романтичните моменти и дори да се трогнете със събитията в нея.

Изключително много благодаря на издателство Егмонт за предоставената възможност!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...