четвъртък, 5 май 2016 г.

Burn, Rewrite or Reread Book Tag



 Преди време Елена  Т. ме тагна на този таг, ноооо така и не можах да го направя, а и да не говорим, че не обичам да съм сред една от многото, когато нашуми нещо. В резултат на което едва сега успявам да го направя. И тагвам, на свой ред, моята полуадашка-  Юлия К
 Правилата са прости: избирате си книги,няма значение дали са ви любими или не (за по-голямо изтезание се препоръчва да са любими). Пишете заглавията им на листчета, които сгъвате и разбърквате в купа/чаша/кофа каквото намерите. След това вадите три от тях и от посечените книги изберете, една  която ще изгорите,пренапишете или препрочетете. Няма ограничения колко книги можете да включите, аз написах 15 и се получиха 5 ",рунда",но вие можете да използвате повече.Примерно 21 или 25, както решите.

Рунд 1

Белязана, Тръпка и Престъпни удоволствия

BURN  Белязана, понеже е сред първите книги, които прочетох и мога да мина и без нея, понеже, макар и да обичам поредицата, не съм й чак такава фенка.
REWRITE Тръпка, понеже не ми беше чак толкова интересна, колкото исках да бъде, имаше много изпуснати подробности, според мен и я прочетох предимно защото ми беше подарък.
REREAD  И ми остава да препрочета една от любимите ми книги- Престъпни удоволствия на Лоръл К. Хамилтън.

Рунд 2

Академия за вампири, Последната империя и Принц с часовников механизъм

BURN Това е много гаден избор, който трябва да направя. Да решавам между Академията и Принцът е жестоко...От начало си мислех да изгоря първата, но се замислих, че аз наскоро препрочетох втората, следователно не ми трябва да я чета отново... Така че, за огромно мое съжаление, Принц с часовников механизъм изгаря.
REWRITE А Академия за вампири ще я пренапиша, защото за да пренапиша книга, трябва да я прочета първо, нали? (Да, избирам аз да пренапиша книгата :D Въпреки че не знам какво толкова ще й добавям, може би повече Дмитрий и Роуз?)
REREAD Последната империя, без колебание, но тя е и последната, която остана де.

Рунд 3

Град на паднали ангели, Подменена и Стоманено сърце

BURN Тук, за щастие, изборът ми е далеч по-лесен- Подменена.
REWRITE Пренаписвам Град на паднали ангели, включвайки повече сцени с Джейс и повече споделяне от негова страна.
REREAD И препрочитам отново, и отново, и отново, и отново Стоманено сърце.

Рунд 4

Друговремец, Girl Online и Третият гроб отсреща

BURN Я, виж ти! Отново лесен избор- Girl Online отива в запаления казан. 
REWRITE Пренаписвам Третият гроб отсреща, понеже имаш прекалееено брутална сцена, в смисъл, не бих махнала сцените, бих допълнила малко повечко към края, за да не завършва по този начин.
REREAD И препрочитам Друговремец, понеже обичкам Джейми, макар че ако става на въпрос, бих пренаписала и тази книга, но всъщност не бих.

Рунд 5

Дете на пустинята, Последната игра: Ключ небе и Изборът

BURN Изборът излиза от играта, преди дори да е започнала.
REWRITE Избирам Дете на пустинята да бъде пренаписана с още 100 страници яки събития.
REREAD И препрочитам Последната игра: Ключ небе, защото обожавам тази книга.



Рунд 6

Наследницата, Алената кралица и Пътеводител за посветени

BURN  За жалост, Пътеводителят за посветени на Братството на черният кинжал ще гори, макар и да е много забава и интересна книга, съдържаща една от любимите ми кратки истории.
REWRITE Ще пренапиша Алената кралица, слагайки повече мистерия около Мейвън, за да не бъде толкова предсказуем герой, понеже никой не е толкова мил и добър, за колкото се представяше той.
REREAD И ще препрочета Наследницата, понеже тя ми хареса изненадващо много.


Рунд 7

 Уил Грейсън, Уил Грейсън Hush, Hush; и Множество Катрини

BURN Изгарям Hush, Hush, понеже нищо не помня от нея и не беше чак толкова впечатляваща, колкото трябваше да бъде.
REWRITE Избирам Множество Катрини да бъде пренаписана, понеже нищичко не разбрах на края- тя скъса ли с него или не? Беше намекнато по такъв начин, че всъщност хем ти казват- да, хем не и съм някакво- да или не, не ми казвайте "или".
REREAD И ще препрочета Уил Грейсън, Уил Грейсън, за да се забавлявам с двамата Уиловци.

Рунд 8

Пътят на кралете, В плен на магията и Таен вампир

BURN  Изгарям Таен вампир, макар и много да ми хареса по времето, в което я прочетох, никога не съм харесвала фактът, че в тази привидно любовна книга, Л. Дж. Смит включи само една, единствена целувка, която дори не беше описана подробно, а само от рода на "- Джеймс, отбий колата, искам да те целуна!"- Това не е дословен цитат.
REWRITE В плен на магията- много би ми се искало да видя още малко след края на книгата, нещо...повечко. Хареса ми как завърши, но още 20 страници нямаше да са излишни.

REREAD И понеже обичам да се изживявам като мазохист, смятам да избера Пътят на кралете като книгата, която да препрочета.


Рунд 9

Вестители, Аз, вещицата и Петата вълна



BURN  Без никакво колебание избирам Петата вълна.

REWRITE Хм, тук, често казано, за момент се зачудих коя да пренапиша, но веднага реших да е Аз, вещицата, но не съм сигурна какво точно искам да променя по нея. Може бииии, нека говорим за преводът и, а? Избирам да оправя превода, правейки го по-точен, по-хубав и с не преведени имена на Саут и Марч (Юг и Март).

REREAD Вестители със сигурност ще ме разтърси така, както и първият път, когато я прочетох, ако не и повече.


Рунд 10

Проклятието на тигъра, Принцеса с часовников механизъм и Чаровник по рождение



BURN  Тук, вече, изборът ми е мноооого гаден, защото ми се паднаха три от любимите ми книги! Да, Чаровник по рождение ми стана една мааалка любимка, но май ще се наложи да я жертвам, понеже... НЕ! Като нова любимка й се полага по-добро място, така че- избирам да изгоря Проклятието на тигъра, само този път.

REWRITE Ще избера за пренаписване Принцесата, понеже вече я препрочетох веднъж.

REREAD И ще препрочета Чаровник по рождение, защото е супер.


Рунд 11

Слепият херцог, Въглен в пепелта и Бляскаво момиче



BURN Избирам на изгоря Бляскаво момиче, някак си не ме заслепи така, както исках и очаквах.

REWRITE Ще пренапиша  Слепият херцог, но не знам точно как.
REREAD И ще препрочета Въглен в пепелта, защото е у-ни-кал-на.

И такааа, това беше краят и както винаги, прекалих с това, което ми беше възложено като задача с тези множество рундове, но какво да се прави. Мога да продължавам още и още, защото май всичките ми книги са кратни на три, хихи.

1 коментар:

  1. Радвам се, че си си променила мнението при втория рунд, а 10-тия не беше изобщо очакван. :)

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...