четвъртък, 14 януари 2016 г.

И заживели щастливо - Кийра Кас

  Винаги съм харесвала тези малки, кратки разкази към книгите, които авторите пишат и после публикуват заедно или отделно. Те са много полезни, понеже ти дават информация, която иначе в книгите липсва, показват ти гледната точка на различни герои и ти помагат да разбереш тези, които са останали неразбрани и малко по малко разкрива мистерията повече. 
  И заживели щастливо ни дава шанса да направим точно така, показвайки ни доста неща, които са останали скрити от нас по един или по друг начин. Много ми харесва как с типичният си стил на писане Кийра Кас се вселява в различните герои, разказвайки от първо лице, за да ни разкрие колкото може повече за тях.
  На мен лично ми беше доста интересно да прочета предимно историите от гледна точка на Максън, Селест и Луси, както и последната история за едно специално събитие след Единствената. Това, обаче не означава, че не харесах и останалите истории, които предадени по лек и интересен начин ми позволиха да прочета книгата за толкова кратко време. Всяка една от тях бе изградена и написана по прекрасен начини, използвани бяха толкова хубави думи на места, а Кралицата ме накара да харесвам крал Кларксън, дори и да знам какъв беше станал като вече голям. 
  Най-много ми харесаха, за пръв път от много дълго време, романтичните моменти във всяка една от историите, понеже дълбоко в мен има една част, която отричам напълно и това е безнадеждната романтичка, която възприе обясненията в любов на героите не като банални или смешни, както някои биха ги определили, а като невероятно романтични, сладки и красиви.
  И заживели красиво притежава тази красота и като останалите книги е красива и отвътре и отвън, а историйките имат този запленяващ, завладяващ характер, който просто може да разтопи повечето момичета. 
  Още по-хубавото е, че вътре имаше и сцени от разказваните моменти, на които отделих наистина огромно внимание, понеже толкова много ми харесаха. Гледала съм всяка поне 5 пъти, защото са толкова прекрасни.
  Както вече казах, И заживели щастливо е един малък и красив шанс да се докоснем до героите от Изборът отново и дори да си ги припомним след време в чакане на последната книга от тази красива поредица.

Благодаря на издателство Егмонт за предоставената възможност.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...