петък, 1 януари 2016 г.

December Wrap up & 2015 read books

ЧЕСТИТА НОВА ГОДИНА!  

  Ще започна с по-кратката част от публикацията и това са книгите, прочетени през 2015 година. Според Goodreads са 102, но аз започнах да си служа с него някъде през март, така че предполагам, че са поне с 20 повече, отколкото са отчетени, допълнително и някои съм препрочитала, което не се е отбелязало. Следователно имам приблизително 125 прочетени книги, а според личното ми предизвикателство, колко книги ще прочета за година, която започна от 21 април, съм прочела към 90 книги от април насам.
    Не смятам, обаче, да правя публикации с любими и не любими книги на 2015, защото любимите ми са толкова много, че чак не ги помня, хех.
  И вече започвам с прочетените през декември:

  Оказа се, че през декември съм прочела повече книги, отколкото предполагах. Истината е, че за пореден път забравям какво и колко съм прочела.
  Разглежданите книги няма да са в хронологичен ред.

1. Хари Потър и огненият бокал

  Ако не другите, то това е книгата, която окончателно ме направи Хари Потър фен и следователно ми е сред най-най-любимите от поредицата.
РЕВЮ

2. Хари Потър и орденът на фенкиса

РЕВЮ

3. Хари Потър и нечистокръвният принц

Все някога ще й напиша ревю, а до тогава са ще кажа, че с всяка следваща книга, поредицата става все по-хубава, по-динамична, по-напрегната, по-животозастрашаваща и толкова по-хубава...и идва моментът, в който човек осъзнава че...че...това е предпоследната книга.

4. Хари Потър и даровете на смъртта

Със сигурност не ми се искаше да се разделям с тази книга. Несъзнателно протаках два-три дни, четейки малко, четейки бавно, четейки други книги вместо тази, да, към поредицата, но все пак други... Защо Хари Потър е само от седем книги? За някои това е дълга поредица, за мен е просто твърде кратка...

5. Фантастични животни и къде да ги намерим

РЕВЮ

6. Куидичът през вековете

РЕВЮ

7. Медната ръкавица

РЕВЮ

8. Бляскаво момиче

РЕВЮ


9. Угасване

РЕВЮ

10. Сбогуване

РЕВЮ

11. Елитът

РЕВЮ

12. Единствена

РЕВЮ

13. Ейнджъл

РЕВЮ

В момента, както се вижда отстрани, чета The Broken Kingdoms. За момент си позволих да мисля, че мога да я прочета днес и това да е официално първата ми прочетена книга за 2016-та, но се оказа, че ми остават още 120 страници, които в най-добрия случай ще ги прочета за 4 часа, а с компютър в ръка...просто да си се надяваме.
  Като цяло смятам, че като закриване на миналата година съм се справила с прилична бройка книги и както на себе си, така и на всички останали пожелавам повече прочетени книги за новата година, а също и здраве, щастие, късмет, любов и успехи!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...