неделя, 17 януари 2016 г.

Пророчеството от Валхала - Анди Макдермът

   Пророчеството на Валхала е един завладяващ роман, преизпълнен с екшън, хумор и напрежение, който е способен да остави без дъх всички фенове на съвременните трилъри.
  След случките в Храмът на боговете Нина и Еди явно са решили да си вземат заслужена почивка, когато, обаче, нещата не се развиват съвсем така и много скоро те се намират в центъра на нови събития, свързани със скандинавската митология, викингите, Валхала и нещо много по-опасно, отколкото предполагат. Е, отколкото Нина предполага, защото изглежда, че Еди знае и крие нещо. От тази негова потайност следва и странното им сдружение с много неочакван съюзник по стечение на обстоятелствата.
  Тази книга е изпълнена с много действие и битки още от първата страница и чак до последната, държи в  напрежение и е изпълнена с мистерия и здрав хумор от страна на Еди, добре, че го има да разведрява обстановката, иначе без него хем всички щяха да се споминат в началото, хем щеше да е твърде скучно.
    Харесвам как Ани Макдермът пише, защото може да те принесе директно в разгара на събитията като наблюдател и едновременно с това като участник. Харесва ми как описва всичко и какво влияние оказва върху читателя. Идеите му са оригинални, полезни и интересни и много ми харесва как са поднесени така леко, не са натоварващи и способността да може да поднася такава тежка информация по толкова лек начин е един огромен негов плюс, а Нина и Еди са едни незабравими персонажи, които винаги извикват топли чувства в мен и толкова много ме забавляват.
  В тази книга разбираме много за миналото на Еди, което ни е разкрито. Нямам идея дали в предишните няколко е имало такива моменти на ретроспекция, но в тази има и това е много интересно, защото ни показва част от миналото му на наемник и всъщност дори защо е станал такъв като за начало. 
  Тук виждаме по-малко от Нина, която много харесвам. Двамата с Еди са сравнително по-големи на години от обичайните ми четива и това ми харесва. Както вече казах, двамата са забавни и силни, но много ми харесва Нина, понеже е мила, умна, интелигентна и силата й идва от ума й, чрез който действа, а и въпреки милата й природа, каквато си я представям де, Нина също разполага с някоя друга остра ругатня, която я прави още по-голяма героиня  в книгата. Наистина вече не знам какво харесвам в героините си! Има толкова много неща, от които да избирам.
  Това, което най-много ми хареса от книгата бяха последните няколко глави, преизпълнени с битки, екшън, експлозии и това си беше като жив екшън филм в главата ми! Те бяха страхотни, напрегнати и просто притежаваха от всичко, което харесвам в подобен тип жанр!
  Разбира се не всички обрати бяха положителни и краят беше доста...интересен и драматичен, както и евентуално проблемен, но той дава толкова много повече опции на писателя за интриги. Харесва ми!
  Препоръчвам книгите на Анди Макдермът на всички почитатели на екшън, трилъри и подобни книги, защото няма да останете разочаровани!

Благодаря на издателство Ибис за предоставената възможност.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...