неделя, 3 април 2016 г.

April Supposed TBR

  March Wrap Up поста ми ще бъде малко по-късно тази седмица, надявам се, понеже има една книга, за която трябва да се катеря по рафтовете, за да я сваля. Вместо това реших да направя този предполагаем списък за четене, понеже беше почти готов, сложен на рафта ми.

1. More Than This

Първата книга, която смятам да прочета, след като завърша Emperor's Soul е More Than This на Патрик Нес. Причините тази книга да влезе в списъка ми са три- твърдите корици (макар и моите да са меки), последното изречение на началото на книгата, което не е озаглавено (пролог??) и цената, която в Сиела беше 10.90 лв. Не можех да пропусна такава възможност. Знам бегло за какво става книгата и се надявам да ми хареса, понеже не бях много очарована от Не пускай ножа, но съм повече от готова да дам втори шанс на този автор.

2. Последната игра : Ключ небе

Всъщност, книгите отново не са подредени подред, понеже не знам как ще ги чета, особено тези първи две, за които пиша, понеже от една страна, искам да прочета по-бързо Последната игра, от друга, ако се разочаровам от More Than This, искам бърза и дълга компенсация.
Както и да е, първата книга, Поканата, много ми хареса, превърна се в една от любимите ми за отрицателно време със своят странен и нетипичен стил на писане, със своите герои и най-вече действията им, понеже харесвам точно такъв тип персонажи- едва ли не пълни психопати. Хих, направо рай. Заради това много искам да прочета и втората и за да разбера до къде я докараха със събитията Последната игра.

3. Сладко поражение

След като прочетох Слепият херцог, много ясно, че ще искам да видя още една книга на Теса Деър. Нямам какво толкова да кажа за нея, най-вече защото не съм проучвала много нещата около тази книга, но със сигурност ще я прочета между някоя от книгите си. 

4. Град на изгубените души
5. Принц с часовников механизъм
6. Принцеса с часовников механизъм
7. Град на небесен огън

Мисля, че е ясно защо всички тези книги са събрани така накуп- защото Lady Midnight вече излезе и докато всички останали бързаха да завършат едната или другата поредица, аз четях друго.
Сега, след като вече имам тези книги, ще мога да се отдам на един Shadowhunters маратон за целият месец, защото явно това ще чета. А уж планирах да се отдам на игра на тронове. :D

8. Lady Midnight

Няма книга на тази авторка, за която да не съм се спойлвала. Как можеш да се спойлнеш за книга, когато се пазиш и дори не четеш ревюта, може да попита някой, еми така- като прочетох ревю. О, то беше много добро, както винаги, изчерпателно и спойлерът му беше скрит, аз просто го маркирах и видях всичко. Защото съм аз.
Както и да е, очаквам да прочета тази книга с нетърпение, и двете корици са страхотни, но най-много ми харесва българската и просто ще я прочета. Този месец. Задължително.

9. Ритматистът

Имам тази книга от точно една година вече и така и не я прочетох, в резултат на което реших да я прочета. Е, всъщност ми хрумна къде може да я сложа, че да се вижда, понеже рафтът на Брандън Сандерсън, или по-точно половинката на БС е вече заета и трябва да направя масово пренареждане, но като цяло й намерих място и така...

1 коментар:

  1. Избрала си си много хубави книги за този месец, дано успееш да прочетеш всичките! :3

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...