събота, 9 април 2016 г.

The Throne of Glass Book Tag


Благодаря на Мели, че ме е тагнала!
Реших да оставя имената на английски, понеже не ми харесва българското звучене, но който иска може винаги да ги види от блога на Мели.

LYSANDRA: Книга с променена корица, която обичаш.

Аз, вещицата - когато за първи път видях книгата, тя имаше напълно различна корица и три години по-късно я видях с малко по-опростена, по-тъмна, нова корица, която някак си харесвам много повече, защото се връзва и с останалите. Това е една невероятна трилогия, която си струва да бъде прочетена.

ABRAXOS: Книга, която е по-добра вътрешно, от колкото изглежда външно

В момент не мога да се сетя за книга с грозна корица, за това ще дам за пример Въглен в пепелта, чиято корица много хора намират за грозна, българската де, но аз обичам. Книгата е изключителна.

ERILEA: Поредица със страхотен изграден свят

Една дума, една трилогия- МЪГЛОРОДЕН.

RIFTHOLD:Книга, която съчетава жанрове

Не мисля, че съм чела книга само с един жанр. Има ли изобщо такива неща? По принцип една книга съчетава поне два и този въпрос ми е странен, наред с още един или два, но ще посоча Проклятието на тигъра, понеже съчетава митология, фентъзи, романтика и драма много успешно.

DAMARIS:Книга, базирана на/вдъхновена от мит/легенда

За да не посочвам и аз Рик Риърдън, ще посоча книга с египетската митология, но на Колийн Хоук- Reawakened.

KALTAIN ROMPIER:Книга с неочакван обрат

За мен книгите с неочаквани обрати са наистина малко, понеже ако има такъв аз вече ще съм го научила или ще съм се досетила. В момента се опитвам да се сетя за такъв обрат от по-старите ми книги.
*15 минути по-късно, взирайки се безцелно в рафтовете си*
Падение и подем- това не е точно обрат, но по-скоро все още не мога да повярвам в каква посока поеха нещата и за това нека да го приемем като неочакван обрат. Аз не очаквах края. Не и по такъв начин.

ASSASSIN’S KEEP: Книга с ненадежден разказвач

Здрач. Съжалявам, но просто не мога. Не ми харесваше, че се разказва от първо лице. Не ми хареса и като продължи да се разказва от 3 гледни точки.
Ама че и писането не ми допадаше много, макар и да имаше забавни моменти.

ASTERIN BLACKBEAK: Книга, която има екипни цели

Хм, повечето книги, които съм чела, са били с такъв характер, но ще посоча Пърси Джаксън и боговете на Олимп, заради подвизите им. Те нали трябва да работят заедно, за да ги изпълнят и така нататък. Поне аз така разбирам въпроса де.

TERRASEN: Книга, която те кара да се чувстваш като у дома

Хекс Хол- това е първата книга, която прочетох и много харесах и да...

AELIN ASHRYVER GALATHYNIUS: Книга със силата да те унищожи

The Hero of Ages е способна на много повече от това.

MANON BLACKBEAK:Книга, която те е уплашила

Не мисля, че има такава книга. Не защото чета предимно розови или меки четива, а защото след Лоръл К. Хамилтън и Брандън Сандерсън, не мисля, че има нещо, което би могло да ме уплаши, особено на хартия. Но може би мога да посоча Друговремец и последните събития с Джейми. Не се уплаших, аз се ужасих.

ROWAN WHITETORN: Книга, която те кара да изпаднеш в несвяст(заради множеството емоции)

Друговремец, Завещанието, A Shiver of Light, The Hero of Ages, Tiger's Destiny & Падение и подем.
Нямам какво да им коментирам, всеки чел поне някоя от тези книги най-вероятно знае за какво говоря. В някои от тях, емоциите са положителни, в други...не чак толкова. Има и средно положение даже, но това са едни невероятни книги, които са успели да ме разчувстват дълбоко, а това не става често.

CHAOL WESTFALL:Книга, която те е предизвикала на погледнеш различно на нещата

Ето за този въпрос говорех, че е странен, защото Каол и поглеждането различно на нещата са малко като антоними.
Ще посоча Хари Потър, защото той ми даде тласък да опитам нещо ново, визирайки много нашумели, вече признати книги като ами Хари Потър, Властелинът на пръстените и други.

FLEETFOOT: Книга, която си получавал/а като подарък

То да беше само една. Хм, смятам да избера Белязана и Измамена, книга 1 и 2 от поредицата УЧИЛИЩЕ за вампири на П.С. Каст и Кристин Каст, понеже това е втората поредица след Хекс Хол, която ме зариби по четенето и по вампирите и благодарение на която прочетох и АКАДЕМИЯ  за вампири.

EYE OF ELENA:Книга, която си намерил/а точно, когато се нуждаеш от нея

Calamity на Брандън Сандерсън. Не знам как стана, но бях в книжарницата с една приятелка, когато изведнъж в очите ми се наби последната книга от любимата ми трилогия. Изписках си като фенка лари шипър на One Direction, видяла Хари и Луи на едно място и си я взех. После зарязах всичко и я прочетох.



Това беше тагът. Оказа се по-интересен и приятен, отколкото предполагах.
Тагвам Yulia K. и Кая

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...