понеделник, 11 април 2016 г.

TMI vs. TID Tag



В чест на малкият си Shadowhunters маратон, който правя, реших да пусна този таг, макар и да стават два тага един след друг.
За малко да забравя, благодаря на Мели, че ме е тагнала, макар и да имам готов този пост преди тя да го направи.


1.Любима главна героиня: Теса или Клеъри?


Ох, това е много труден избор, а съм едва на първият въпрос. Някак не ми се вижда удачно да започна да повтарям "и двете" от самото начало.
Избирам Теса, защото я харесвам една идейка повече.


2.Любим Херондейл: Уил или Джейс?

  Първата ми реакция беше да извика с двете ръце Джей! Но колкото и да го харесвам, черната коса, сините очи и нараненото сърце на Уил ме спечелват всеки път. Да, външността му се смята за клише, но това е УИЛ ХЕРОНДЕЙЛ за бога!


3.Любим любовен триъгълник: Саймън/Клеъри/Джейс или Уил/Теса/Джем?

И с двете ръце съм за Уил/Теса/Джем, защото Саймън никога реално не е имал шанс да бъде с Клеъри, докато Джем...

Уил/Теса/Джем е първият любовен триъгълник, за който четох и който ми хареса изобщо. Хем ми допадна как го беше завъртяла авторката, хем ми хареса и изходът от цялата работа.


4.По-добър злодей: Себастиян или Магистърът?

Себастиян. Никога не съм харесвала Магистърът така, както обичах Себастиян. Дори когато се хванах да препрочитам Ангел с часовников механизъм не си спомнях за него, но Себастиян... да си призная, започнах да препрочитам поредицата заради него. Чаках с нетърпение трета книга още преди да помисля да си купя първите две.


5.По-добра армия: Демони или Автоматони?

Демони, защото са по-лесни за убиване, защото имат собствен разсъдък, колкото и изкривен да е и защото са...ами демони.


6.По-добра първа книга: "Град от кости" или "Ангел с часовников механизъм"?


Ангел с часовников механизъм  без колебание. В Град от кости потънах бързо в историята, но Ангелът ми беше по-интересен още с началото.



7.По-добра второстепенна героиня: Изабел Лайтууд или Сесили Херондейл?

Още не съм препрочела Принц с часовников механизъм и не помня много за Сесили, но винаги ще отговоря Изабел, защото тя е идеалът ми за женска героиня в тази поредица.


8.Кой е по-добър: Нюйоркският или Лондонският институт?


Причината да предпочитам Лондонският институт е заради пазителя му.


9.По-добра последна книга: "Град на небесен огън" или "Принцеса с часовников механизъм"?

 И двете. Харесвам и двете

10.По-добър епилог: "Град на небесен огън" или "Принцеса с часовников механизъм"?

В интерес на истината, харесвам повече краят на Принцеса с часовников механизъм, просто ми хареса много повече.

Аз имам 7 на 5 за Адските устройства. Йей! Не знам коя от двете харесвам повече, обаче. Отговорите ми доказват, че това са устройствата, но реално са на равно. Е, добре де, може би харесвам устройствата мааалко повече.


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...