вторник, 27 септември 2016 г.

4 неща, които обичам да правя, когато не чета

  С напредване на времето и идването края на месеца, купчините ми с книги за ревю и beta reading се увеличават, тези, които чета в момента също, а времето ми все по-малко намалява. Уроците и задълженията хич не ги броя даже.
  След като все още не съм завършила Героят и не мога да си напиша общото ревю и не съм завършила никоя от другите две книги, реших да направя един такъв пост с няколко нещица, които правя, когато не чета.

1. Гледам сериали/ филми

  Обикновено гледам сериали предимно през ваканциите или ако съм втора смяна, защото иначе нямам никакво време, понеже си лягам рано, за да стана наистина рано. 
  Много трудно си харесвам какво да гледам, било то филм или сериал, защото търся фентъзи и екшън в едно, с много битки и такива, но през повечето време намирам или едното, или другото. Напоследък се зарибих адски много по Свръхестествено и също така по Lucifer, за който адски много се дразня, че е толкова нов, защото Lucifer е тоооолкова сладък и як, а този акцент... Истински дявол! Хах! Други сериали, които следя или следях са Arrow, The Flash, Teen Wolf, Doctor Who, Believe, White Collar, Seeker of Truth, Outlander и още няколко, които сигурно забравям. Гледах също и Игра на тронове до пети или шести епизод на първи сезон, но след като прочетох книгата реших да не се занимавам със сериала, а може след като ги изчета, тогава да се заема с него пак.

2. Гледам клипчета в You Tube

  Не гледам конкретни влогъри, така че не знам имена. Гледам, каквото ми падне.
Напоследък съм зарибена по две неща- клипове за поддръжка на естествени къдрави коси, щото аз и клюки разни като The Talko и такива.
  От време на време гледам и някой буктюбър, но предимно book hauls и unboxing, защото книгите са тоооолкова красиви.

3. Пиша

  Не е тайна, че обичам да пиша и когато не чета се занимавам с блога и личните си проекти. Направих втори блог- Atta Writes, в който през много големи интервали от време ще пускам вече редактираните части на Ghostly Affairs, чийто превод все още не съм успяла да скалъпя, за да ми звучи добре. 

4. Beta-Reading

  Това е едно ново мое хоби, което ми харесва. Това е начин за мен да видя не само бъдещите проекти на дебютиращи писатели, но и да разбера какви грешки трябва самата аз да избягвам. Например, сега чета много интересна книга, която за сега няма нужда от редакция и малко се притеснявам, че няма да мога да си свърша работата добре. Самото момиче (или жена?) каза, че е преминало през много редакция и просто иска  a fresh pair of eyes, а аз може да харесвам книги лесно, но стане ли дума за критика, хващам се за най-малкото нещо. (Хипербола, разбира се, не съм чак толкова гадна ;д)
  Първата книга, която beta read-нах- Magick by Mira Monroe вече излезе! Има ме в благодарностите, има я с меки корици и се радвам, защото ако някой отгърне на тях, все ще ме види сред the beta readers и все пак това не са българи! ^^ 
  Като цяло, да редактирам ми харесва, защото помагам на писателите и се уча от тях. Истината е, че не очаквам нищо в замяна. Не очаквах да ме спомене дори, макар и да се надявах. Единственото, което искам всъщност е да бъда спомената и в останалите, които ще редактирам и това е, хаха! 

  Като цяло е това за сега. Надявам се следващия пост да е по-книжен и така.
  Ето че отново ще задам въпрос, на който се надявам да получа поне един отговор. Не се притеснявайте, че коментарите ми са за одобрение! Това е предпазна мярка от няколко паразита :))

  Какво правите вие, когато не четете?

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...