сряда, 21 септември 2016 г.

The Emoji Book Tag



  Бях тагната преди два месеца от Мели, за което й благодаря. Смятах да напиша днес пост за къдравите коси и да кажа какво съм открила за моята, какво й действа и така нататък, но за този пост ми трябва малко повече време и да си структурирам нещата по-добре, затова ето че ще се захвана с този кратък, сладък таг. 
  
Laughing Emoji - Пърси Джаксън и боговете на Олимп, Героите на Олимп и Хрониките на Кейн 
   Смяла съм се толкова много на всички книги на Рик Риърдън, че не е истина! Той пише толкова хубаво и има страхотно чувство за хумор, съобразил е книгите си с възрастта на повечето си читатели и същевременно ги е направил така че да могат да бъдат прочетени от всяка възраст. Поне според мен.
Heart Emoji - Чаровник по рождение, Завещанието и Короната
Много харесвам тези книги и обожавам сърца!   
  Те са толкова хубави (книгите), че е невъзможно да не се влюбиш в тях. Освен това осъзнавам, че от няколко месеца давам почти все едни и същи заглавия, но какво да се прави, особено с този мой читателски застой...
   И все пак, препоръчвам тези книги на всички, защото са страхотни не знам наистина какво да кажа за тях. Мели е давала линкове към ревютата си, предполагам, но аз трябва да ровя много назад в блога. Всяко от тях можете да намерите в търсачката вдясно.


Expressionless Emoji - Carry On by Rainbow Rowell & Legend by Marie Lu

  Не харесвам книги с много гледни точки. До сега почти всяка такава е била ужасна, с изключение на няколко, написани от Рик Риърдън и по-умели писатели, които имат повече опит в такава област.
   Не обичам да чета 300 страници НИЩО, докато прочета двете ДЪЛГООЧАКВАНИ, но претупани и после да чета още 200 страници НИЩО, докато прочета един финал, който да е с малко екшън, колкото да не е без нищо.
  Също така не обичам книги с млади герои, които се срещат и веднага се влюбват, и вече нищо не може да ги раздели. Нищо! Дори републиката!
  Мда, кажи го на последната книга.

Heart Eyes Emoji - Двор на мъгла и ярост, Илумине, Брандън Сандерсън (защото е книга!) и Гневът и зората

   По принцип май трябва да избера само една книга навсякъде, но кога съм спазвала "правилата"? Отговорът е в собствения ми таг Ten Books Tag.
  Стига с рекламата. Не мога да избера само една книга никъде. Да не говорим, че някъде са цели поредици.
  Тези, които избрах са ми най-скорошните любимци, но Брандън Сандерсън е константа (математиката е гадна, но важна!). Препоръчвам книгите на всички, които се чудят дали да ги прочетат. Ако Двор от рози и бодли ви се е сторила слаба, Двор на мъгла и ярост е много по-доба! Ако Илумине ви се вижда странна- такава е, но това не я прави лоша! Ако Брандън Сандерсън ви се струва скучен, трябва ви повече търпение, защото най-якото тъкмо предстои!

Face With Open Mouth - Кутия за птици, The Curse on Tenth Grave и Half Lost

  Скоро не съм чела книга, която да ме впечатли чак толкова и се надявам следващите две, които ще видя след Героят, да променят това. 
 От тези три книги, Кутия за птици е единствената, която реално ме накара да зяпна учудено. Изненадана бях много приятно, докоснах се до героите, изпитвах ужас на моменти, което адски много ме радваше и плашеше, беше невероятно да прочета тази книга.
  The Curse on Tenth Grave...ами това е Даринда Джоунс, третата  ми авторка в топ 3 (щото няма тук повторение или нещо), чиито книги и научно-исторически статии за географията да са, пак ще ги прочета, хехе, защото знам, че няма да са никак официално написани, хехе.
  А за Half Lost, макар и спойлната, не очаквах подобен край и макар много да ми хареса книгата, не съм доволна и това е част от тази моя реакция, описвана с емотикона, защото просто има нещо, което ми липсва и когато излее на български (или ако?), тогава всички ще разберат защо...

  Хм, този таг е наистина изключително кратък, краят му беше неочакван. Надявам се да не съм се представила толкова зле, колкото и структурата на поста ми. Нещо се прецака и се надявам следващия път да си е окей. Използвах снимките на Мели с емотиконите, за да не е без хич, хехе.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...