четвъртък, 1 септември 2016 г.

August Wrap up


  Този месец компенсира за прочетеното през миналия. Оказа се доста плодотворен- цели 10 книги! Макар и едната от тях да е електронна и да я няма на снимката. Линкът към ревюто е от Goodreads,  тъй като още не съм го пуснала тук.

1. Shadows of Self

  Всеки месец има една книга, която ми отнема да я прочета седмица или повече, независимо дали е дълга или кратка и тази беше за Август. Обикновено не обича да проточвам толкова дълго книги, за които знам, че мога да ги завърша и за по-малко, но какво да се прави.
  За пореден път, това е една страхотна поредица, която макар и да не може да се сравнява с първата трилогия Мъглороден, все още е страхотна. Светът й...той е сред любимите ми, но може би харесвам този на Летописите на светлината на бурята малко повече.


  Ревюто ми на този провал можете да намерите и тук, и в Goodreads, то е еднакво. Все още не мога да повярвам какъв провал се оказа тази книга и да...Единственото хубаво за нея е мистериозната и много обещаваща корица.


  Противно на всичките ми очаквания, много харесах тази книжка, защото макар и да изглежда като фенфикшън, е наистина много хубава и приятна за четене. Напомни ми за времето, в което обичах да чет фенфикове и когато още се намираш тук-таме някоя интересна и оригинална.


  Когато ревюирам книга на СЕФ се чувствам сякаш ревюирам една и съща книга, не защото историите й се повтарят, а защото казвам едно и също. ХАРЕСВА МИ.


  Като човек с новооткрита любов към пътуването във времето, няма как да не харесам и втората книга. Единственият ми проблем са някои ненужни описания, без които бих могла да мина, но иначе Златният мост е сред любимите ми заглавия.


ИМА МЕ В БЛАГОДАРНОСТИТЕ ХОРА!


 Със сигурност това е най-добрата книга от трите. Знаех, че третата няма да ми хареса чак толкова и може би затова е с най-ниска оценка от всички.


  Луис и Ники се водят за умни, но опре ли до тях, те си изгубват мозъците в гащите. Ники е това момиче, което след провалена връзка се заклева да не се доверява на момчета и си затваря уж перманентно краката, но опре ли до Луис... Просто логиката тук липсваше. Най-младата двойка е и най-глупавата.


  Причината да обичам дългите поредици е, защото ми предоставят шанс да наблюдавам развитието на героите и различните проблеми, с които трябва да се разправят. Когато познаваш човека, за когото четеш, по-лесно се концентрираш над въпроса, който трябва да реши и трудностите, през които трябва да премине затова много харесвам тази поредица. Чарли е просто...Чарли.

10. Simon vs The Homo Sapiens Agenda

Препоръчвам тази книга на всеки, който харесва, подкрепя и тн LGBTQ+ общността, защото това е едно невероятно сладко и красиво четиво, което ме остави с едно такова топло чувство на края. Толкова обичам такива леки и приятни книжки...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...