събота, 17 декември 2016 г.

Christmas Cracker Book Tag


  Време е за един коледен таг, на който ме отбеляза  Мели, благодаря! 

Книга със зимна корица

Не съм от хората, които четат сезонно ориентирани книги или такива, които се развиват по време на празниците и затова ми е много трудно да намирам подобни корици, но за щастие имам една такава корица, която няма да се повтори с дадената от Мели. Хем е зимна, хем е леко коледна.

Книга, която е много вероятно да купиш за подарък

Както обикновено, отговоът на подобен тип въпрос е, че бих се съобразила с предпочитанията на човека относно книгите, но сега ще дам само една снимка, без да се обяснявам.


Празнично тематична книга

Дадох различна книга от тази, която ще посоча сега, но докато си редактирах поста се сетих идеалното заглавие! A Christmas Carol- това е сед една от малкото книги, които съм прочела с интерес преди да стана запален книжен плъх.

Книга, с която можеш да се сгушиш до камината

  Мога да се сгуша с всяка от непрочетените си книги, защото едва ли си бих губила времето, препрочетайки нещо старо, когато мога да се докосна до друго, което е ново и непознато и може да ме дари със свежи идеи, чувства и настроение. 
  Познавайки се, обаче, бих казала, че това е идеалното място да се сгуша с нова книга на някои от любимите ми автори- Лоръл К. Хамилтън, Брандън Сандерсън, Даринда Джоунс, Илона Андрюс, Рик Риърдън, Сара Дж. Маас, Дж. Р. Уорд и други.

Книга, която искаш да прочетеш по празниците

Много искам да прочета Empire of Storms и тъй като ще ходя в Германия, смятам да си я взема и да чета в автобуса, на летището и в самолета после. Тъй като това е една солидна книга, смятам да нося само нея и електронната си книга за всеки случай, но съм почти 100% сигурна, че няма да ми потрябва.


Книга, която е толкова добра, че предизвиква тръпки у теб


О, има толкова много книги, че чак не съм сигурна коя от всички да сложа и за да не се повтарям постоянно с Брандън Сандерсън, Лоръл К. Хамилтън и Сара Дж. Маас с нейният Двор от мъгла и ярост, ще посоча Magic Binds на Илона Андрюс.


Книга, която е в коледния ти списък за четене

Както вече споменах, коледният ми списък за четене се състои от една книга и това е Empire of Storms, защото е достатъчно голяма, за да я чета цяла седмица, както стана с Crimson Death на Лоръл К. Хамилтън. За всеки случай ще спомена и Огненото слово, което се надявам да прочета другата седмица и A Torch Against The Night, до която не съм сигурна, че ще стигна.

Напоследък не ми се занимава да тагвам хора, затова който желае, нека го направи.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...