четвъртък, 15 декември 2016 г.

Magic Binds by Ilona Andrews

The best book of this series! I am dying for the last one!

  Това просто беше НЕ-ВЕ-РОЯТНО! 
  Тъкмо когато си мисля, че няма как да стане по-хубаво и че няма как Кейт да стане по-силна, ето че авторите отново ме изненадват по един невероятен начин! 
  Силата, която Кейт демонстрира тук е направо невероятна. След като толкова дълго време е сдържала всичко в себе си, тя най-накрая показва истинската си същност, истинската сила, която притежава и е държала в себе си толкова години. Особено сега, когато Атланта е на нейна страна, Кейт Даниелс е много по-силна от преди и има много по-големи притеснения, с които да се справя, защото нейния живот може да не е в опасност но този на Кърън е, а тя би направила всичко, за да го спаси. Дори и да се върне в Мишмар.
  Тази книга е най-добата в цялата поредица до сега, защото има толкова много неща, през които трябва да премине, толкова ужасяващи събития и ме държеше на тръни през цялото време! Мога да кажа, че я прочетох за два дни и то докато съм първа смяна, защото просто не е за вярване колко уникална е!
  Ще бъда кратка и ще кажа, че единствено съжалявам, че последната книга още не е излязла, защото щях да я почна веднага и да я завърша! Това е една уникална поредица, която си залсужава да бъде прочетена.
  Наистина това, което най-много ме впечатли тук беше силата на главните герои, всичко, което се случи и особено Кейт, Кърън и Джули, защото дори малката, макар и индиректо, е показано колко добре може да се справя с ваговете си. 
  Това, което най-много ми харесва, обаче, е точно силата и любовта между Кърън и Кейт, начинът, по който работят заедно и се подкрепят и доверието помежду им. Те са невероятни заедно и по отделно и само как се сработват! Те наистина се научиха за две години, в тези 9 книги, да работят и да живеят заедно, да се подкрепят и обичат, а силата им расте с всяка следваща книга. Както казах, демонстрацията на Кейт тук е причината миналото ми ревю да е толкова кратко, защото вече бях достатъъчно впечатлена, за да продължа да пиша за тази книга. Уникално е!
  Освен това, толкова голяма сила е опияняваща и завладяваща, на Кейт й се налага да се бори със себе си, за да запази личността си и да не бъде погълната от тази опасна и вековна магия, която тече във вените й. Тя си има дори неочакван помощник, който започвам да харесвам наистина много.
  Тук е ред да спомена Кристофър, чиято истинска личност се разкри и не мога да го обичам повече! Ако съм смятала, че  е бил интересна личност в началото, то сега го намирам за невероятен и искам да видя как ще се развият нещата между него и Барабас.
  Понеже тези автори не могат да минат без малко смърт и предателство, държа да отбележа, че ги имаше тук също, както преди, но някак си в малко по-малък мащаб.
  Краят на книгата беше неочакван и който стигне до там, ще забележе за какво говоря, а аз няма да изпадам в подробности. Само ми се щеше да видя псоледната битка по-подробно описана, но и така, както са го направили пак ми хареса. Епилогът беше това, което хем ме накара да се усмихна, хем не ме изненада чак толкова много, но пък направи края и очакването ан следващата книга още по-интересни отколкото вече бяха.
  Тъй като това е краят на ревюто ми дължа да отбележа, че във всичките девет книги коментирам много по-малко събития, отколкото реално има, защото с всяко следващо ревю рискувам да дам повече спойлери. Надявам се поне един човек да е проявил интерес към тази поредица, защото е наистина, наистина страхотна, а в тази държава рядко ще попаднеш на нещо стойностно и различно.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...