неделя, 17 септември 2017 г.

August Wrap Up


  Късно ли? Не, така си мислите! Аз си пускам равносметката за миналия месец точно на време!
  Напоследък изобщо не ми се пишат ревюта, но пък ми хрумнаха една-две идейки за пост, а освен това сякаш просто не мога да намеря времето да постна нещо. Сега съм в Пенрин, Англия и се опитвам да се адаптирам към новата обстановка, променливия климат и говора на английски. Моя милост може да разбира перфектно какво чете, но стане ли дума за говорене... Понякога имам чуството, че изобщо не съм учила английски през живота си, но това е предимно заради британския акцент. Нямам проблем с разбирането на всеки друг, но британския... ужас.
  Както и да е. Време е да премина към равносметката си за АВГУСТ, която я пускам точно на време. Първи септември сме, нали? Не сме...17-ти?!

1. Тъмното пророчество

  За разлика от първата книга, която по някаква причина ми се стори слаба, тази ми хареса много повече и сякаш беше изпълнена с просто по-интересно действие. Нямам идея каква е причината да е по-хубава, но със сигурност няма да се откажа от Рик Риърдън any time soon.

2. През онази нощ...

  Бях збаравила, че съм чела тази книга. Поредното любовно романче, което много ми хареса, Ибис знаят какво да превеждат, а кориците им са просто страхотни. Ще си призная, че тази исках да я прочета предимно заради корицита (ЗАЩОТО СЪДЯ КНИГАТА ПО КОРИЦАТА). Има момиче с книга в ръка на нея and I was totally sold. Дайте ми книги с книги на кориците и... just have my money, okаy? 
  Бих се извинила, че смесвам английски с български в поста си, но какво да се прави, харесва ми как звучи на английски.


Тъй като имам доста дълго и подорбно ревю на Каравал, ще оставя линка към него ТУК и в самата точка. Подсказка- хареса ми!

4. Знакът на чумата

 Имам чувството, че повтарям едно и също нещо, но какво да се прави- хареса ми. Продължението на Ключът на Блекторн беше даже по-динамиччно, по-интересно и мистериозно. До самия край се чудих кой е онзи пророк, какво прави там и защо.


  Уникална книжкааааааа! Имам ревю, вижте го! #самореклама


  Там където имам ревюта май наистина няма да пиша кой знае какво и за да не се повтарям пак- РЕВЮ.


  Да, миналия месец прочетох само 6 книжки, което пак е повече, отколкото успях през юли, а както е тръгнало, този месец може и да успея да прочета ЦЕЛИ ТРИ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...