петък, 7 октомври 2016 г.

NY Times by the Book Tag


Смятах да напиша ревю, но стана много късно за това. Ето защо реших да направя този таг, за който благодаря на Мели.

1. Коя книга е на нощното ти шкафче?

Те са 4 за сега. Не скрина ми стои TBR-а за тази седмица или месец и последните три книги не са се променили от август- Даркмут, More Than This, Неизчезваща, Shadows of Self.

2. Коя беше последната наистина добра книга, която прочете?

С неуспеха на миналия месец, ще кажа Fire, понеже обичам да чета за стихии и беше наистина необикновена и много хубава. Това е първата книга, която ме накара да стоя до малките часове на нощта, докато я прочета, от цял месец.

3. Ако можеше да се срещнеш с един автор – мъртъв или жив, кой би бил той? Какво би искал да знаеш?

Искам да се срещна с Лоръл К. Хамилтън, с Брандън Сандерсън и с Даринда Джоунс- това е моята света троица! Хаха! Какво бих искала да знам? Всичко! Но ще се задоволя и с едни casual разговор, колкото да се доближа поне бегло до отделните им личности. ^^ 

4. Кои книги на рафта ти може да ни изненадат?

Не мисля, че има някоя книга, която може да изненада някого. Може би Дневниците на вампира?

5. Как организираш своята библиотека?

По свободно място. Като цяло слагам книги където ми е възможно, защото нямам особено място и където открия ново го запълвам. Е, също и се старая поредиците да са заедно, както и по цветове, имам склонност към перфекционизъм за някои неща.- Ами, Мели го е казала достатъчно добре. Освен това, гледам да ги подреждам по големина и да нямам твърде дебели книги между такива от макс 200 страници, защото изглежда грозно и странно. Освен ако не са поредици, но те са си на отделни купчинки. 

6. Коя е книгата, която си имал намерение да прочетеш, но още не си? Чувстваш ли се неудобно, че все още не си прочел някоя книга?

Имах намерение да прочета трилогията Кръв от Рая и да довърша Ерагон, но все още не съм...

7. Разочарование, надценена или просто лоша: Коя е книгата, която си мислил, че ще харесаш, но не си? Коя е последната книга, която не си довършил?

Не довърших Героят, а книгата, която ме разочарова е тази:



8. Какъв тип истории те влекат? Какви истории избягваш?

  Обикновено чета фентъзи и обичам оригиналните неща и мразя клишираното. - Отново Мели се е изразила вместо мен, хаха.
  И както тя казва, истории като 50 нюанса ме отблъскват- със слаби героини, плужеци и безсмислени връзки. Книги като онази за Мирър и Голиат, с 50 гледни точки и никакъв сюжет също ме отблъскват, както и тези, в които цели 300 страници не става нищо, после има нещо, с което да се замаже положението и след това пак 200 страници нищо, докато не дойдат едни динамични 20 като за финал (Carry Оn reference). 

9. Ако можеше да задължиш президента да прочете една книга, коя би била тя?
 
   Зависи какво обича да чете.
  Но пък ако благоволя някога в бъдещето да се светна по отношение на политика и делата им, ще му препоръчам книга, в която властта бива свалена и причините, поради които е станало така. Последната империя например.

10. Коя е следващата книга, която планираш да прочетеш?

Чакам книгите ми от вуйчо да пристигнат! Баба и дядо идват с тях в неделя! Предполагам, че е избера да чета Legion: Skin Deep, но не знам, зависи ^^ Ще кача снимка с тях в Instagram, хихи.

(Р-то на клавиатурата ми не работи много, затова съжалявам, ако съм изпуснала да добавя някое.)

Тагвам: Илияна, Теди, Румяна, Теодора (just a book lover's blog), Yulia и Павлина

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...