неделя, 30 октомври 2016 г.

The Halloween Book Tag

  

  Днес смятах да пусна ревю на нещо, но този таг ми се наби в очите, за което благодаря на Мели

1. Любимо страшно четиво за Хелоуин

С удоволствие бих прочела Кутия за птици точно в навечерието на празника. Ще бъде много подходящо.

2. Най-страшната корица



Тези двете дълго време си ме creep-ваха, но като цяло не съм виждала книга с истински страшна корица, а по-скоро мистериозна, пък и с всичките тези неща, които чета, не мисля, че една снимка на фотошоп би ме стреснала особено.

3. Ако можеше да посочиш, който и да е автор, с който да правиш номер или лакомство, кой би избрал?

Избирам Лоръл К. Хамилтън, защото ще ми е много интересно да видя като каква ще се облече. Предполагам, че или ще тръгне с една къртечница или ще се размотава с голям меч, а ако е истински, хич няма и да се изненадам.

4. Ако можеше да се облечеш като всеки един литературен герой за Хелоуин, кой би бил?

Бих се облякла като Вин от Мъглороден.

5. Ако можеше да намериш всичко от всяка книга в скривалището ти за номер или лакомство, какво би искал/а да намериш?

Една вълшебна пръчка. Шегувам се, бих искала да намеря мечът на Кейт Даниелс- Slayer. Това си е наистина един страшничък и доста полезен меч.

6. В кой измислен свят би искал/а да отидеш за номер или лакомство?

В света на Кат и Боунс от Среднощен ловец на Джанин Фрос, познавайки ги, те биха се облекли като вампири, а защото Боунс не е в особено добри отношения с Влад, той ще си наметне една мания, фалшиви зъби над истинските и ще се представя за Дракула с фалшив румънски акцент, докато Кат ту го обижда, ту избухва в предателски смях. Просто ще ми е интересно ако се засечем по улиците де.

7. Кой книжен злодей не би искал/а да срещнеш сам/а в тъмна алея на Хелоуин?

Бих казала Себастиян, но всички знаем, че ще излъжа. По-скоро не бих искала да съм в една стая с The Lord Ruler от Мъглороден, без значение дали е Хелоин или не. Или с Амаранта, като се замисля.

8. Как би се облякъл/ла като вампир, зомби, върколак или ловец на сенки?

Вече споменах за Вин, затова за да не се повтарям ще кажа, че бих се облякла като харпия. Мисля, че би ми отивало, особено ако си бухна косата.

9. Посочи бонбон (само един) от Хари Потър, който би искал/а да откриеш в скривалището си?

В предишния си таг май споменах, че бих искала да опитам шоколадовите жаби първо, защото са шоколадови и второ, защото намирам жабите за смешни. (Освен когато съм на път да ги настъпя в тъмното, разбира се.)

10. Кой е любимият ти Хелоуин бонбон?

Twix, Snickers, Kit-Kat, все тая, шоколадово ли е, ям го.

Тагвам всеки, който желае да го направи.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...