събота, 22 октомври 2016 г.

My Birthday Book Haul

Hello, fellas! Смятах днес да пусна едно ревю или на Неизчезваща, или на книгата, която току що прочетох- Cursed by Lucy Leroux, но ще ми отнеме твърде много време, затова смятам да пусна този пост. Ето кои книги получих за рождения си ден.


1. Empire of Storms

Едва ли има нужда да коментирам нещо тук.


Или тук. Даже вече я прочетох, за разлика от всички останали, които не съм. Тъй като са по-големи, ще изчакам известно време до малко повече почивни дни от една събота и неделя.

3. Dorothy Must Die

Харесва ми как звучи резюмето и Юлия я хареса, така че се надявам и на мен да ми допадне. Не съм се докосвала до света на Оз преди и затова ако се навия, може даже да прочета първо оригиналите. Както всички останало и това зависи на каква вълна съм

4. A Torch Against The Night

Втората книга на Въглен в пепелта, как да не я искам? Вижте колко е красива просто...
Това на страна, надявам се да ми хареса, понеже видях няколко коментара, твърдящи, че е по-стара, но аз се надявам да ми хареса и не знам кога ще я чета, тъй като сега ще се занимая с малко от електронните си книги за ревю, така че сигурно блогът ми ще се натъпче с английски ревюта.


5. The Book Thief

Иска да прочета тази книга от известно време, Даже в един момент бях готова да си я купя, но се отказах поради някаква причина, не помня каква. Сега отновов съм настроена на тази вълна и ще я прочета, още повече, че ми я подарихаи то на английски! 

6. Сенките

   Тази книга я чакам от ГОДИНИ! И най-сетне е при мен. Ще си отделя и за нея няколко дни, в които да й се насладя, защото знам, че и два ми стигат, за да я прочета, стига да не мърдам от вкъщи.
   Обичам Айем и Трез и нямам търпение да се потопя в историята им.

7. Знойни сънища

Откакто прочетох Бебето е мое и осъзнах за кого става дума в тази книга, нямам търпение да я прочета и ето че я имам! Не знам кога ще стане това, но мисля, че ще е по-скоро, отколкото предполагам, хаха!


8. Magick & some Swag

Може би трябваше да започна с това, понеже дойде точно на датата ми, но книгите на английски пристигнаха по-рано. Освен книгата, която е подписана, имам две картички с корицата й, очевидно, които също са подписани и три значки. Ще поясня, че на тази, която пише I am not OKAY с дребни букви пише chemical romance, но не се вижда от снимката, а на другата пише My Fandom > Your Fandom и даа, а на тези гривнички пише името на книгата и поредицата. Сладурско. Получих и картичка, но когато Мира го пращаше, не знаеше, че ще дойде точно на рождения ми ден, хаха!

(Освен това Мира Монро беше така добра да се съгласи на едно интервю, което е ТУК.)



Тази също дойде точно на рождения ми ден. Излиза през февруари и е една от най-невероятните книги, които съм чела, особено от този жанр. Не очаквах, че толкова ще ми хареса и наистина все още не мога да повярвам колко силно ми повлия.

Освен това, най-сетне получих и новия си четец- Pocket Book и прочетох Cursed на него, хихи!  Не съм го снимала, но и това все някога ще стане. Това беше от мен за днес, в този много закъснял пост.

(Надявам се да нямам грешки, защото ме домързя да редактиам на гладен стомах.)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...