събота, 1 октомври 2016 г.

September Wrap Up



  Този месец бях в ужасен reading slump и само 4 от 9 книги ме оставиха с усмихна на лице, а останалите или изобщо не ми харесаха, или имаха нещо, което им липсваше.
  А причината този път да не кача снимка на книгите в началото е, защото ме мързи да ги снимам, а и ако още веднъж извадя трилогията на Мари Лу, може да се изкуша да я изхвърля.

1. The Rose And The Dagger

  Това е първата книга, която прочетох за месеца и много ми хареса. Вече, честно казано, не помня много от нея, дори бях забравила, че съм я прочела, както се случва всеки месец, но мога да кажа, че беше страхотна. Леко бавна в началото, но след това беше супер.
  Не й написах ревю, защото не можех да си събера мислите достатъчно, за да изкарам нещо сносно и различно от "kahgfadajhfkjgjaghaakah" на хартия.


  Първото разочарование за този месец и началото на моя reading slump. Тази книга виня за това, че ми беше толкова трудно да прочета всичко останало този месец. 
  Първо, четох я цяла седмица, когато можех да я прочета за 2 дни. Второ, много е overhype-ната и трето- почти нищо не се случва през по-голямата част от времето. Имам ревю и както винаги линкът към него е в заглавието й.





Знам, че книгите, които ме изкарват от reading slump са най-леките и най-клишираните. Ето защо тази така ми хареса, но освен това ми беше адски сладка и исках нещо, което да изтрие споменът за ужасния предходен провал. Толкова ми хареса, че чак успях да си напиша ревюто за отрицателно време.

4. Легендата
5. Феноменът
6. Героят

 За тези три разочарования ще пиша общо ревю, но кога ще стане, не съм съм напълно сигурна, така че просто ще кажа, че не ми харесаха, защото очаквах повече.
  Е, всъщност винаги съм знаела, че не са за мен, просто бяха намалени. Жалкото е, че са толкова красиви.


  Абонирах се за Monica Corwin's Street Team и всяка сряда получавам имейл с книги, които мога да си дръпна и да прочета. Трябва да ги ревюирам до 30 дни. Тази я бях изтеглила в началото на месеца и се притеснявах, че времето ми изтича. Оказа се много по-добра, отколкото първоначално мислех, че ще е, а и обичам да чета за стихии. 



  Може и ревюто ми да е доста отрицателно, но харесах книгата, макар и да не го казвам прекалено често в ревюто си. Затова се извиних и на приятелката ми, която я даде. (В случай, че четеш това, казах ти, че я харесах, но че има още какво да се желае и че ако я бях прочела преди 4 години, щеше да ми хареса повече. Да, не казах всичко, което казвам в ревюто си, но да...) Просто очаквах повече, но явно нещо не проработи за мен. (Когато използваш английски израз на български хаш таг.) Хареса ми, но има още мнооого какво да се желае. Но бих прочела и останалите книги от чисто любопитство.


  За пръв път чета за извънземни шейпшифтъри, превръщащи се в мечки.
  Всъщност, видях доста заглавия, свързани с тях за последната седмица, но не предполагах, че и тази е за такива превръщащи се, защото я има луната спомената и не е като на корицата да има мечка или нещо...
  В крайна сметка, книгата ми хареса доста- беше лека, необикновена, с интересен и добре изграден свят като за този тип творба и със сигурност беше добре написана. Обичам такива книги, защото не е нужно да очакваш нещо много и никога не им давам повече от 4 звезди, освен ако не са нещо феноменално. 
  Ревюто ми е в Goodreads, защото още не съм го качила  в блога и може и да не го направя, не знам. 

  Допълнително, този месец започнах отново да beta-read-вам. На БГ звучи много грозно бета-чета, но какво да се прави. Та, книгата, която в момента редактирам- така ще го наричам на български, няма нужда от редакция. Самата авторка каза, че е преминала през нея много пъти и просто се е нуждаела от още няколко чифта очи, различни от нейните собствени, за да й кажат къде и какво има да се оправи. Там е работата, обаче, до сега освен малко механични грешки и такива от невнимание, плюс една малка дупчица в сюжета, почти незабележима, не съм открила нищо. Разбира се, аз съм на 10-та от 41 глави, но книгата е наистина хубава и нямам какво да й кажа. За сега. Идеята е необикновена и се надявам да успее да я публикува.
  Освен това, преди да се реша най-сетне да прочета книгите на Мари Лу, започнах The Novice и Sisters Red, които не успях да завърша, но ги оставих за по-късно, докато Героят просто го зарязах, защото ми омръзна да се ядосвам с тези лапета. Моралът им е сериозно поставен под въпрос от моя страна.
  Казвайки си, че тази година няма да чета толкова много, аз се натрупах с близо 20 книги за ревю и 4 за редактиране, даже мисля, че имам още 2 за догодина и 1, за която се записах току що. Опа. Малко май прекалих, а?

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...