вторник, 2 януари 2018 г.

Любими книги за 2017


  Повечето хора  направиха подобните на този публикации много отнавна, но аз реших, че ноември или началото на декември не се брои за края на годината, затова изчаках да прочета Заклеващият и ето ме тук с пост. Честита нова година, пожелавам на всички да прочетат повече книги през 2018! Реших да разделя този пост на две части, защото се оказа, че имам цели 14 любими книги! Така че другите 7 ще споделя следващия път.

Книгите не са подредени по някакъв специален ред.

Magnus Сhance :The Ship of the Dead

28006120

Тази книга за мен беше един прекрасен финал на хубава трилогия, която не ми се искаше да свършва. Останах много доволна, а Алекс и Магнус са най!

Traitor's Blade

18947303
 Тази е една от недооценените книги, която е много хубава. За пръв път чета епично фенъзи разказано от първо лице и мога да кажа, че се е получило много добре на автора, чийто стил е прекрасен и забавен.

Aristotel and Dante Discover The Secrets of the Universe

36422546

A тази беше твърде сладка, за да не я харесвам. До голяма степен Ари ми напомняше на мен.

A Court of Wings and Ruin


23766634

Въпреки, че не ми хареса как се справиха със злодея и по-точно, кой го уби, цялата останала книга се е получила страхотна и не мога да отрека, че ми е сред любимите.

The Diabolic

26836910

Казвала съм го няколко пъти, но хайде да го повторим отново. Всеки път щом се отчая наистина много от YA жанра се появява някоя убава книга като тази, която да ми върне вярата в този тип книги.

Shades of Magic trilogy 

Резултат с изображение за shades of magic series

Това е една от новите ми най-любими трилогии. Смятам, че това само по себе си говори много.

Пазители


Няма как да не наредя и тази сред любимите ми за тази година. Сигурна съм, че ако си бях вкъщи последната щеше да се намира в този списък също, но за жалост ще е в този за 2018, хаха.

Това са половината от любимите ми книги за 2017. Кои бяха някои от вашите любимки?

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...