четвъртък, 31 декември 2015 г.

One Lovely Blog Award


Това е доста интересен и необичаен пост.
И така, бях номинирана от Yulia K. за тази OLBA и искам да й благодаря и ако някой не е, нека посети нейният сравнително млад блог, но с толкова хубави ревюта, сякаш я писала такива от години.

Правилата на One Lovely Blog Award са:

1. Благодари на блогъра, който те е номинирал.
(Направо й се подмазах.)
2. Копирай правилата
3. Напиши 7 факта за себе си.
4. Номинирай 15 други блогъри за наградата и се подсигури, че знаят.
(В нашия случай са по 2-3, понеже, аз лично, не мисля, че има чак толкова много бг блогъри.)
5. Сложи същата снимка в блога си и последвай блогърът, който те е номинирал

7 факта за мен:

1. Книжен плъх съм- обожавам да чета книги, но също така обичам и да пиша. В момента главно изпълнявам страстта си към писането чрез този блог, макар и да не съм много добра в ревютата. Писателите казват, че е важно човек да си поддържа писането без значение дали пише по два реда на ден и какво пише, просто да практикува. За това аз избрах блогът, чрез който освен че поддържам писането си, разбирам и за нови книги и чрез преглед на други се отварям за повече жанрове също.

2. Не мога без бижута- няма значение какви са те, аз трябва да има поне нещо на себе си на всяко видимо място. Имам три дупки на дясното ухо и две на лявото, нося на дясната ръка пръстен с пентаграм, а на лявата един друг, не особено красив, но със сантиментална стойност. На дясната си ръка нося простовата гривна, понеже се чувствам неестествено без нищо на ръката, а на лявата нося часовник. В момента съм накичена с три гердата- най-късият е във формата на сърце, средният е...нямам описание за него, а най-дългият и най-новият е и най-любимият ми за сега ето го и него:
Ако не се вижда, пише So many books, so little time.
 3. Подкрепям LGBT общността- или иначе казано- подкрепям всички с различна сексуална ориентация от хетеро. Също така мога да обобщя този факт като кажа, че съм изключително толерантна към почти всичко, понеже няма двама еднакви души на света, а всеки различен ми харесва по един или по друг начин.

4. Човек трудно може да ме обиди, но лесно може да ме ядоса- не съм от хората, които се обиждат лесно, най-вече защото съм наясно със себе си и когато някой ме нарече "ниска" (153см), "гном", "джудже" или някаква вариация на факта, че съм ниска (да, наричали са ме така), аз просто се засмивам и казвам "да, ниска съм, и какво?". Така де, не е като да мога да се издължа с двайсетина сантиметра за една нощ, само защото някой друг е отбелязал факт. Така де, когато някой ми каже, че съм ниска, е все едно да ми каже, че съм къдрава.

5. За разлика от може би 75% от света, аз НЕ понасям пица- да, вярно е, прочетохте правилно. Не. Ям. Пица. Омръзна ми от нея и това се дължи главно на факта, че преди 2 години, у нас поне два пъти седмично се ядеше пица. Отвратително е. Особено тази, която те поръчват и когато миналата година видях как мазнината се стича от парчето по пръстите ми, си казах, че ще ям пица само ако няма нищо друго за ядене.

6. Искам да уча творческо писане- след гимназията съм си набелязала няколко университета в Англия, но нямаше да е зле някой да ми каже какъв успех ще ми е нужен преди, да кажем, четири години, за да се постарая повече. Или пък, нямаше да е лошо тази специалност да беше известна и тук, та поне да знаех какво искам да уча и от рано да се упражнявам и на английски.

7. Няма нещо, което най-много да мразя в една книга, от една тъпа, безхарактерна, ужасно слаба физически и психически, героиня, която очаквам всички да й свършат всичко, а тя само да обере лаврите. Или, защо направо някой да не й държи врага и тя просто да го промуши? - Мой тип са силните героини. Не е нужно да си силни и физически и психически, може само от едната страна или поне да знаят какво искат и как да го постигнат, какви средства да използват, как да го направят, какво да правят, да не очакват помощ от никой, да не я изискват и да знаят, че и с приятели, и без тях, ще се справят еднакво добре, просто за по-различно време.

Сега е ред на номинациите, нали? Ще ги сведа до трима души и те са:
1. Yo
2. Кая

1 коментар:

  1. Благодаря за милите думи! Ъм, по отншение на пицата имам леки забележки! :дд Не е трябвало да язеш толкова много. Всичко е хубаво до определени количества!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...