понеделник, 2 ноември 2015 г.

October Wrap up


Този месец се оказа изненадващо успял. 9 книги, от които не всички са тънки е добро начало. Интересното е, че дори не помнех кои книги съм чела. Отново.

1. Среднощна корона

Бях забравила, че бях решила да изчета всичките книги една след друга. Нещо не ми се получи, изведнъж ми се дочетоха още 1000 други книги заедно с нея, но скоро смятам да видя Queen of Shadows. Е того го ревюто иначе : ТУК

2. Железният изпит

Една много хубава книга, но какво повече да очакваш от две така добри писателки?

3. Звезди за Лола

Тази книга поне помня, че я четох, много хубава и приятна. Лека...и хомосексуални родители.

4. Хари Потър и затворникът от Азкабан

Не си харесвах ревюто, но сега като го прочетох и не ми  се стори толкова зле за това най-сетне го пуснах ТУК

5. Дивергенти


6. Опасни сънища: кн. 1 Бдение

Книга, която ми взе дъха- лека, интересна, напрегната и просто чудесна.

7. Морето на спойкойствието

Една невероятна книга, разказваща историята за двама тинейджъри, които се опитват да превъзмогнат миналото си и да продължат напред, оповавайки се един на друг.

8. Тайната на забранената книга


9. Магнус Чейс и боговете на Асгард: кн. 1 Мечът на лятото

Имам готова тази публикация от 31.10, но все пак изчаках да пусна ревюто на Магнус, за да я публикувам. И тъй като не знам какво повече да кажа за тази невероятна книга, просто поствам РЕВЮТО

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...