петък, 23 септември 2016 г.

The Autumn Book Tag


  Днес ще бъда купонджийка, а освен това излязох от читателския си застой, но нямам какво да ревюирам, понеже не съм дочела Героят, а започнах друга книга. Следователно, нямам какво друго да направя, освен този таг, за който благодаря на Мели.

1. Кое е любимото ти нещо относно есента?

  През есента, докато листата на дърветата и храстите увяхват, се получават много красиви и многоцветни пейзажи, които могат да послужат за истинско вдъхновение и макар есенният климат да не ми е сред любимите, мога да кажа, че самият сезон като пролетта е много красив.

2. Коя книга ти напомня за училищните дни?

  Мисля, че твърде много хора разбраха за мнението ми за училище. Книгите, които ми напомнят за него, обаче са предимно тези, които или  се развиват в училище или съм ги чела в клас и са ми харесали. Една от книгите от поредицата Училище за вампири, например, помня как я четях в седми клас и се блъснах в една улична лампа на път за баба. Извиних се на лампата и бях възмутена, че не ми отговори, докато не реших да проверя защо не получавам някаква реакция. Кой да знае, че лампите са неодушевени...

3. Коя корица ти напомня за есента?


  Тази книга чета в момента и огнените цветове ми напомнят на есента, понеже те са преобладаващи през този сезон. Освен това, ревюто, което ще напиша, ще е на английски, понеже ми беше предоставена за ревю от Моника Коруин. Много е хубава, тя е тази, която ме измъкна от застоя!

4. Коя е любимата ти хорър или Хелоуин история?


  Ами, не съм сигурна за истории. Ако трябва да посоча книга, ще е Кутия за птици, а за история...харесвам всички страшни истории, които могат да попречат на съня ми нощем, така че си няма любима. Харесва ми да слушам или чета за изтъняването на границата между живота и смъртта по време на Хелоуин и такива.

5. Кой е любимият ти хорър или Хелоуин филм?


Хелоуинските епизоди на Свръхестествено и самият сериал броят ли се за такива?



6. Кое излизане на книга през есента очакваш най-много?
  Ами предполагах, че е До залез, но тя вече излезе, така че нямам друго, което да очаквам през този месец, но през октомври излиза Crimpson Death и нямам търпение да си я купя!

7. Кое излизане на филм през есента очакваш?

  И аз като Мели очаквам Inferno с голям интерес. Трейлърът ме накара да искам да прочета книгите и смятам да си взема английският boxset, понеже не е много скъп. А може и да го поръчам на някого, ще видим.

8. Кои три книги планираш да прочетеш тази есен?

Ехх, само три ли? Нямам идея. Нека кажем, че искам да дочета Fire, Неизчезваща и До залез, макар че не знам дали това ще стане. Ако ми се дочете нещо друго вместо тези последни две...
  Обикновено книгите, които най-много отлагам, са изключително хубави, така че ще почакам още малко, хаха! (Легендата на Мари Лу, обаче, е изключение на това мое правило.)

Тагвам: Briana, Памела, Мари и Мери.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...