неделя, 19 март 2017 г.

Reader Problems Tag


 Сега чета A Darker Shade of Magic и 1) уникално страхотна е, 2) уникално лека е 3) уникално красива е и 4) нямам време. Всичко щеше да е толкова по-лесно, ако нямах бал. Аз мразя рокли. Защо ще ходя на тази глупост тогава? Защото явно аз нямам думата за собствения си бал, но това не е пост за оплакване, това е таг, който нямам идея дали съм правила или не, но дори и да съм, отговорите ми ще са различни. 
  Благодаря на Илияна за тага!

1. Имаш 20 000 книги в списъка ти за четене. Как избираш коя да прочетеш?

  Най-вероятно ще си купя нова, която да чета. Другия вариант е да започна някоя, напълно случайна от рафтовете си, ако не ми се чете купчината на раклата до мен, която обикновено съдържа TBR-а ми за седмицата.

2. Прочел си половината книга, но тя не те завладява. Дочиташ я или я оставяш?

 Тук има два варианта- дочитам я през няколко страници, колкото да разбера основната идея или може да я зарежа и да ми е гузно известно време, защото хем не ми харесва, хем до последно имам надежда за подобрение, което обикновено не се случва или просто не си заслужава.

3. Идва краят на годината и ти си твърде близо и същевременно много далеч от предизвикателството ти в Goodreads. Опитваш ли се да го изпълниш и ако да, как?

Ако съм далеч от предизвикателството си като сега, ще намаля книгите, ако съм близо, ще си го завърша... Не е толкова сложно, пък и не го приемам за задължение. За мен  предизвикателството е посто примерна бройка на книгите, които бих искала да прочета.

4. Кориците на любимата ти поредица не си пасват. Как се справяш?

Преодолявам го? За мен е по-важно да притежавам книгите, а това да си пасват е добре дошъл плюс. Beggers don't have the luxury to choose.

5. Всичките ти приятели харесват дадена книга, освен теб. Как се справяш със ситуацията?

Не го разбирам това. Като им харесва, им харесва. Всеки има различно мнение и аз го уважавам, дори когато не го разбирам. Няма да почна да натяквам на Юли(я), например, че не харесва Фейра или първия двор или на Мели, че дори не иска да даде шанс на Академия за вампири. Това си е техен избор и/или мнение, а като приятелка аз подкрепям. Ако не друго, различните мнения отварят повече теми за разговори.

6. Четеш книга на обществено място и си на път да се разплачеш. Какво правиш?

Не плача на книги. 
Но се смея и не се сдържам.

7. Следващата книга от любимата ти поредица току-що е излязла, но ти си забравил какво се е случило в предишните книги. Какво ще направиш? Препрочиташ книгите, търсиш ревюта на тях или направо преминаваш към новоизлязлата книга?

Обикновено направо преминавам на новоизлязлата, защото всеки добър автор споменава миналите неща или част от тях в новата си книга, защото това му е работата.

8. Не искаш да даваш книгите си на никого. Как любезно казваш "не" на хората, когато попитат?

Никак, просто казвам не. Има библиотеки, електронни книги и книжарници. В момента имам 6 книги, 5 откоито са от поне година в различни приятели и смятам до края на моята учебна да си ги поискам и повече няма да давам книги на НИКОГО

9. Последният месец си започнал и оставил 5 книги. Какво правиш, за да се пребориш с тази ситуация?

Оставям ги и ги започвам след време. Понякога просто не й е дошло времето на дадената книга. Промяната във вкусовете също я има, което означава, че просто ще си остане непрочетена.

10. Има страшно много нови книги, които искаш да прочетеш, но колко от тях реално си купуваш?

Не мога да поддържам американското темпо, по което се опитвам да се водя, защото не мога да си позволя всички книги, а тези, които излизат тук вече са ми безинтересни, но да кажем някъде към 10-15%. Аз чета тези от преди 2-3 години, все пак трябва да се почне от началото на поредицата, нали?

11. Купуваш си много книги, които от страшно много време искаш да прочетеш и нямаш търпение да ги започнеш. Колко време стоят в библиотеката ти преди да ги прочетеш?

Някои стоят 1 ден, други 1 месец, някои по половин година...имам други от по 2-3 години... Различно. Някои нарочно ги отлагам, други просто не им идва времето за дълъг период...

Ще тагна Мели, за да й припомня, че има блог, хехе.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...