вторник, 7 март 2017 г.

17 books I want to read in 2017


  Hello, fellas! Все още не съм си прочела книгата и реших да направя един списък. Видях подобен пост някъде в YouTube, но не помня чий беше и дали е широко разпространен или не. Това са още и книги, които искам да притежавам, но най-вече да прочета. Книгите не са в някакъв конкретен ред.
  
1. A Darker Shade of Magic 
2. A Gathering of Shadows
3. A Conjuring of Light
Слагам трите заедно, защото все пак са трилогия. Поръчах си ги и вече имам първата, но искам да ги чета заедно, така че ще почакам да пистигнат и останалите. Наистина съм развълнувана за трилогията и много се надявам да ми хареса. Вече съм влюбена в кориците (американски и британски) и в палтото на Кел- главният герой, така че...

4. Wayfarer

 След като вече прочетох Пасажер следва, че искам да се докопам и до тази, а тя днес тъкмо пристигна! Нямам търпение да видя какво става нататък.

5. Snow Like Ashes

 Тази трилогия беше нашумяла наистина много преди 2 години или поне аз така си бях втълпила. Помня, че я свързвам с The Orphan Queen, понеже ги видях по едно и също време. Едва ли имат нещо общо помежду си, освен че са в напълно измислен свят. От доста време исках да си купя тази и затова сега я чакам да пристигне.

6. Пазители

  Ооооо, Пазители пътува насаааааамммм... Вестители е първата българска книга, която прочетох с голямо желание и ми е сред любимите, така че... (Освен това е и първото ревю, което написах някога, така че не е за споделяне, макар че все още съм съгласна с него.)

8. Crooked Kingdom

Имам ревю на първата, надявам се все да успея да напиша и на втората, затова нищо няма да казвам, освен че обожавам героите!

9. The Eye of the World

  Хвърлила съм око на тази книга откакто чух за Брандън Сандерсън и че е довършил поредицата. Опитвам се да я прочета от много дълго време, но все не се хващам, защото знам, че ще ми отнеме повече време, отколкото бих желала. Пък и книгата ми пострада при един голям дъжд и макар да се пооправи просто ми е някак жал да я отварям.

10. Gardens of the Moon

  А това се води една от най-тежките фентъзи поредици с много добре изграден свят и аз просто се чудя...Кога ли ще я прочета?

11. Nevernight

Често казано нищо не помня от резюмето, но щом авторът е Джей Кристоф смятам, че ще ми хареса. 

12. Правилата на играта

Аз не простро обичам, а ОБОЖАВАМ Последната игра: Поканата и Ключ небе и наистина искам да се докопам до книгата. За съжаление на английски ми идва малко скъпичка и я чакам на български. Трябваше да излезе в началото на февруари, но...

13. A Clash of Kings

 Прочетох Игра на тронове през лятото и просто искам да продължва поредицата и ми е интересно как ще се случи нататък.

14. Гласът на острието

  Чувала съм много хубави неща за книгите на Джо Абъркромби (и ме кефи тази фамилия) и просто се надявам да не е твърде прехвалена. Корицата е твърде ярка за подобен тип книга, но тя не е най-важното. И все пак се надявам да стигна и до нея. (Опитвам се малко по малко да премин аи към този тип фентъзи.)

15. Dragonfly in Amber

 Обичам Друговремец. Харесвам и сериала, но книгите винаги са много по-добри. Това, което ме притеснява в тази е не големината й (900+ страници), а че свършва по един определен начин, който ще ме накара да искам да прочета третата и следователно трябва да я протежавам. (Спойлери.) Освен това да прочета Dragonfly in Amber и Voyage(r) една след друга означава 2 седмици на книжни постове и 0 ревюта.

16. A Court of Wings and Ruin

  Феовете на Сара Дж. Маас ще ме разберат и ето защо няма да коментирам.

17. Oathbringer

Шансът ми да си купя тази книга, ако излезе по график де, е много малък. Най-вероятно няма да мога да си я позволя, а освен това ще е 1000 страници и ако съм си в университета в Англия ще имам много по-важни неща за правене от четене на любимият ми автор. Струва ми се като грях само да изрека подобно нещо, но е факт. И все пак ще го включа в този списък.

  Включих линкове към книгите, които вече съм прочела и имат ревю, както и към споменатите, за които съм писала. Смятам периодично да обновявам поста в отделна публикация в зависимост от това колко книги съм прочела или ако има някакви новости...ако нещо ми щукне и така нататък. В момента притежавам 9, скоро 10 от 17 книги и нямам търпение да се захвана с прочитането им.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...