сряда, 19 април 2017 г.

Favourite Covers #4

  Напоследък започнах да избягвам постовете, съдържащи предимно снимки, но чудейки се какво да публикувам от 15-те си чернови, избрах нещо съвсем различно и най-лесно. Отделила съм си кориците в отделна папка, а за всички останали постове ще трябва да търся снимки, а това е най-омразното за мен действие. Както виждате, това е четвъртия пост от този тип и затова аз ще дам линк само към предишния- ТУК.
  Тук мисля, че ми се насъбраха 11, а не обичайните 10 книги, но кой ги брои?




  Е, спокойно, няма да се отървете от малко текст. ОБОЖАВАМ тези корици точно толкова, колкото ОБОЖАВАМ и тази трилогия. И това, че аз ОБОЖАВАМ кигите, не означава, че си налагам мнението по какъвто и да е начин, просто изразявам ЛЮБОВТА си към книгите.
  Как да ги погледне човек и да не ги заобича?


Обичам и тази корица, но след като постът ми е за любими, това се подразбира. просто изключително много ми харесва и макар и качеството да е под всякаква критика, в сравнение с английското ми на втората книга (която не ми хареса), напълно си заслужава да си я гледам и да й се любувам.


Добре сега, тази корица как да не ти хареса? Обожавам тези на Ибис, невероятни са! Винаги изработката им е толкова хубава, качествена, дебела хартия, стабилно гръбче, красив дизайн...А и модела на корицата...



Тези дори нямат нужда от коментар според мен.


Много си харесвам снимката. Това е една от най-хубавите, които съм правила, хаха!
Макар това и да не е оригиналната корица, тя е в пъти по-хубава от нашата и очевидно я харесвам много, а да не говорим за самата книга...


Мислейки си за тази, не знам на какво мнение съм. Колкото повече мисля за нея, толкова повече си се убеждавам, че не е била за 5 или за 4 звезди, но не е била и за 3 със сигурност. Корицата от друга страна си ми харесва изключително много, дори и да се разминава наистина много със самата книга. Това, което ми харесва е самия дизайн и как някои от хората на нея всъщност съвпадат с героите вътре.


Ако това ми се е сторило красиво, втората ми скри шапката... Now I Rise се казва. Обожавам и заглавия.


Ах, цялата поредица си е мехлем за очите ми, дори старите корици, които имам, такава красота са, че просто не е истина. Ще ми се да имах място в изобилие, че да мога да си обърна книгите с лице напред и всяка любима корица да си я наблюдавам, но съдейки от номера на поста, заключвам, че имам около 42 любими корици от новите ми книги, а колко стари имам, които не съм преглеждала...

   Това е от мен за днес, fellas. Избягвам подобни постове, понеже почти никакъв труд няма от моя страна и се чувствам странно, но иначе ще ми се наложи да отсъствам от блога си твърде дълго, за да направя нещо със значение. Тагове имам много, но и за тях трябват снимки! 

  Кои са някои от вашите любими корици?

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...