четвъртък, 6 април 2017 г.

Blogiversary: 2 Years Atta's Bibliophilia!


  Днес блогът ми става на 2 годинки! 
  Миналата година забравих за рождения му ден, но тази ще компенсирам с постче! Първо, искам да благодаря на Мели за страхотната снимка, която ми направи! Второ, знам, че обикновено в такива постове има поне един giveaway, но аз нямам възможността и желанието да правя такива в близкото бъдеще, защото не бих могла да се разделя с някоя от книгите си нито да купя такава, само за да я подаря на някой непознат. XD Това изречение си плачеше за "emoji". 
  Вместо това ще споделя постиженията си през последните 2 години и ще ви зарадвам (надявам се) с един book haul, който ще представлява купените ми наскоро книги.

Какво постигнах през последните 2 години?
  • 378 публикации
  • 66 800+ гледания общо (за сега)
  • Средно по 3000+ гледания на месец
  • Най-много преглеждания за един ден съм имала около 850
  • Ревюто ми с най-много гледания е на Двор от мъгля и ярост със 720 преглеждания
  • Преди блога си имах около 75 книги, сега имам около 350
  • 503 прочетени книги според Goodreads.
  • Имам Bookstragram, който безсрамно рекламирам
  • Работила съм с 8 издателства (Ибис, Егмонт, Колибри, Пергамент Прес, Тиара Букс, Еклиптик, Deja Book, SkyPrint и Orange Bookс)
  • Помогнах за издаването на книга като я редактирах- Magick
  • Станах beta-reader (или редактор)
  • Запознах се с Краси Зуркова, а срещата беше организирана от издателство Егмонт
  • Проведох две интервюта с писателки- с Цветелина Владимирова и с Мира Монро
  • Срещнах се с най-най-най-любимия ми писател EVER- Брандън Сандерсън
  • Запознах се със страхотни хора, макар и само по интернет
  • Публикувам възможно най-често в блога си, защото си го обичам
  (Искам само да отбележа, че настоящата ми статистика на блога е повече, отколкото някога съм очаквала, така че много се гордея с нея, защото обикновено мои неща никога не добиват популярност.)

  Това са така наречените ми постижения, сега е време за моя Book Haul:
  Някои от книгите вече съм ги прочела и някои от тях имат ревюта.


След като уцелих ъгъла, когато правех черновата на един пост, реших да снимам само по този начин и сега всичките ми снимки ще са от този тип. Нека да игнорираме факта, че снимам като първобитен човек и да се насочим към по-важното- книгите.


  Реших да слея трите снимки в една и смешното е, че изглежда все едно всяка следваща съм я снимала от по-близо, а не е така. 
  В момента чета A Conjuring of Light и съм обсебена от цялата трилогия! Обожавам я! Имам ревю на A Darker Shade of Magic и съм замислила един общ пост за трилогията, но не съм сигурна дали ще го напиша или не.


Причината да е съм се захванала с тези красавици е, защото смятам, че са доста тежки и сякаш не съм готова за тях. Чух, че светът на Малазанската книга на мъртвите е сред най-сложно устроените, което си ме плаши...


След като прочетох Нещо повече от любов... на Джули Джеймс останах очарована и веднага си купих Неочаквано едно лято...


Обожавам Пазители и даже имам две копия! Защо тогава не направиш giveaway, може да попитате и аз ще кажа, че не искам да се разделя с нито една от двете! 


Обичам Друговремец и най-сетне си купих втората книга, но я имам от известно време и още не съм се захванала с нея...Изчаквам просто да минат тези два месеца и ще прочета повечето дебели книги, които имам. Надявам се.


Хвърлила съм й око от 2 години и смятам скоро да я прочета. Със сигурност изглежда интересна и има висока оценка от всички, на които се доверявам.


Това е книга от съвсем зелено издателство, която е на една от любимите ми писатели на еротика, така че трябваше да я имам, а Скайпринт бяха така добри да ми я предоставят, за което им благодаря!


Нямам идея за какво точно става дума в тази. Не знам какво да очаквам и дори нямах намерения да я чета, но издателство Ибис ме изненада с нея и аз съм нетърпелива да я прочета. 


Вижте каква красавица! Толкова е огромна! Нямам търпение да се захвана с нея. Джо Хил е синът на Стивън Кинг, чиято То стои на рафта ми от няколко месеца, защото е 1400 страници. 


Тази ми хвана окото още преди да излезе и когато видях, че е намалена на само 11.98€ трябваше да я имам, защото е с твърди корици.


И последно, но не на последно място- Кървава целувка на Дж. Р. Уорд. Нямате идея колко много обичам книгите й и братята! Просто нямаше как да не си я купя.

Това е всичко от мен за днес. За последните 2 години така и не се научих да завършвам постовете си като хората, така че до следваия път, fellas!

7 коментара:

  1. Честито! :)
    Постиженията и всичко, което си направила и прочела... Просто невероятно! Имаш искрените ми поздрави.Желая ти успех занапред! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Честито, Юли :) Пожелавам ти още много вдъхновение, креативност, луди приключения в книги, нови приятели и автори и още дълги години да празнуваш този ден <3
    Поздрави от Шотландия!

    ОтговорИзтриване
  3. Честито и ти пожелавам още много по толкова постижения, книги, публикации и т.н.! :)

    ОтговорИзтриване
  4. Честити две годинки на блога ти!Продължавай да публикуваш в него все така интересни постове и ревюта! И още много успехи в блога ти! :)

    ОтговорИзтриване
  5. Честити две годинки на блога ти и ти пожелавам още мноооого успехи и много прочетени книги :))

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...