петък, 25 декември 2015 г.

15 любими книги, прочетени през 2015

Видях подобни постове в някои от другите блогове и реших и аз да се включа. Тази година си бях поставила за цел да почета поне 50, но се оказа доста по-успешна, отколкото предполагах, така че имам доста книги, от които да избирам, макар и вече да съм наясно кои ще пиша. Ако става дума за поредица ще пиша или името й или само първата книга, за да е по-лесно и разбираемо.

1. Mistborn trilogy

Някак си, когато си помисля за хубави книги, първото, което ми идва на ум, е точно тази трилогия на Брандън Сандерсън- една уникална трилогия, която остави толкова много чувства в мен, колкото и ми отне.

2. Steelheart

Тази така обикновена книга ми хареса повече, отколкото някога съм искала или съм предполагала, че ще ми хареса и с голямо нетърпение чакам да излезе последната.

3. Tiger saga

Когато започнах този блог все още бях вманиачена по книгите, те са уникални и са единствените, в които има толкова много драма, че ако бяха други, направо биха ми писнали, но начинът на писане, уникалните герои и история ми позволиха да прочета всичко и ми въздействаха най-много от всичко прочетено след Mistborn.

4. Queen of Shadows

Това е най-любимата ми книга от цялата поредица като цяло.

5. The Way of Kings

Първата наистина дебела книга, която някога съм чела- 1258 страници и отново поредната хубава книга на Брандън Сандерсън и да, няма какво повече да кажа просто, отделила съм цели 3 поста за нея.

6. Гондолата на времето

За пръв път тази година изневерих на себе си с толкова много и различни жанрове. Така де, тази се води фентъзи, но главно аз я възприемам като историческа, понеже 98% от действието се развиваше в 15 век. Това е една наистина Много хубава и интересна книга.

7. Въглен в пепелта

Харесах книгата по корицата и самия облик на книгата. Много ме радва колко е мека и просто приятна да се...държи и още по-хубава да се чете.

8. Хрониките на Магнус Бейн

Магнус Бейн. Какво повече да кажа?

9. Хари Потър

Няма как да не я включа, тъй като точно тази година реших истински да се запозная с този феномен и тези така известни книги и не съжалявам. Не, всъщност от Хари се роди и желанието ми да обърна повече внимание и не другите, хм, класики.

10. Завещанието

Тази година прочетох и повече романтики без грам фентъзи в тях и останах изключително доволна, не знам какво бих правила без тази така прекрасна книга, която прочетох с голямо удоволствие.

11. По-кротко, лейди!

Смятам, че на книгата, която ме отвори към съвременните любовни романи трябва да й бъде отредено място сред любимите ми за годината.

12. Мечът на лятото

Не бих пропуснала книга на Рик Риърдън, особено когато в нея е включена и митология. Просто...няма как да изпусна толкова смях, толкова...Магнус Чейс...

13. Red Queen

Прочетох я преди да излезе на български, но така и не успях да й напиша ревю, хареса ми и така нататък и я причислявам към едни от най-любимите, допълнително и че ае корицата е много по-хубава от българската.

14. Dead Ice

Това е последната излязла книга до сега на ЛКХ и е перфектна както винаги. Няма как да не я спомена, твърде е хубава, за да остане неотбелязана.

15. The Hundred Thousand Kingdoms

И тази е последната. Книгите не са подредени по някаква скала на най-много и най-малко харесвани, а както съм се сетила за тях иначе всички би трябвало да са на първо място. Както и да е, THTK е една от трите книги на трилогията, влизаща в списъците с 50 фентъзи поредици, които трябва да прочетете преди да умрете. Така де, много е хубава и ако това се напише на английски в търсачката ще излязат резултатите и да. Аз не съм се повлияла от това, просто я видях и самото заглавие звучи интересно, колкото и оскъдно да е резюмето. Тя е наистина интересна и имам втората от известно време.

И така, това бяха 15-те ми книги/поредици, които много харесах тази година. Ще видим какво ще стане догодина.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...