вторник, 15 декември 2015 г.

3 неща, които харесвам в е-книгите


Искам да напиша ревю на Хари Потър, но не мога да напиша ревю на Хари Потър (проблемите на един блогър).
Ето защо пускам втората част на тази публикация.

1. Мога да пренеса съвсем лесно цялата си библиотека и да ми тежи не повече от няколко грама.

Нека си признаем, всеки е имал момент, в който е искал да помъкне колкото може книги със себе си, без значение дали са принтирани или не. Аз лично, ако ще пътувам си взимам не по-малко от 3 книги с мен, за да не стане така, че да скучая по време на път, на самата почивка и след това по обратния път. В зависимост от това колко дълго ще пътуваме и колко ще седим си нося различна бройка. Но, защо да мъкна тежести, когато мога да си взема електронната книга с всички изтеглени на нея? (Вече уточних някои от отрицателните й страни, за това тук не ги споменавам). Наистина едно от преимуществата на е-книгите, които ценя е това, че мога да помъкна 1000 книги без проблем.

2. Мога да чета на тъмно.

Само ще спомена, че с по-малкият ми брат сме в една стая и тъй като той си ляга по-рано от мен, често загася лампата по средата на изречението ми, при което настъпва огромното неудобство или да се местя с книгата или да си светя с фенер. Това. Не. Е. Приятно. С е-книгата няма да има такъв проблем. Колкото и да е вредно за очите, тази светлина уж се води по-безвредна от компютърната, пък каквото и да правиш, четенето на тъмно не е особено полезно. И все пак, това е едно от нещата, които ми харесват.

3. Множество безплатни книги.

Да, има електронни книги, които се плащат, а безплатните са хм, неуважение към труда на авторите, а и също...ами пиратство, но хааайде де, кой плаща?! Е, разбира се има  и такива случаи, но като цяло бих платила за истинска книга, отколкото за електронна. Да се върнем на плюса на е-книгата- мога да си изтегля 1000 безплатни книги, отколкото да спестявам пари за такива. Това е един ОГРОМЕН плюс. Особено след като ако взема книга от библиотеката, не бих искала да я върна...
 
И така, това са 3 неща, които харесвам в е-книгите, но това не променя факта, че предпочита истинските книги.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...