понеделник, 28 декември 2015 г.

Christmas Book Haul


Най-сетне си събрах почти всички книги от Коледа ведно. Остават ми да дойдат още две, но не се знае до кога ще пътуват, хех. Напоследък спрях с месечните TBR List-ове, понеже казвам, че ще прочета 9 книги и прочитам 9 книги, но най-много две да са от оригиналния TBR List.
И така, изключително доволна от факта, че си намерих (празен) рафт, за да снимам книгите, продължавам нататък.


От известно време искам да прочета малко класика, така да го кажа. Започнах с Хари Потър, нека сега да се придвижа към Властелинът и Хобитът. Видях едно малко сладко копие на Хобит за 10 лева в Ciela, но днес като ходих го нямаше, за това пък реших да си я взема на български, не е кой знае какво, все пак имам 1100 страници LoR.


Получих Гръцките герои на Пърси Джаксън като подарък от леля ми в Бургас, така че реших с ваучера за Ciela от другата ми леля да си взема Гръцките богове на Пърси Джаксън. И без това смятах да си ги взема, все някога, защо не по-скоро?


Причината снимката да е толкова светла е, че иначе е прекалено тъмна и се вижда само заглавието й. 
И такам, преди няколко месеца си купих Орденът на ясновидците като пропуснах подробността, че е втора книга, та понеже ми хареса резюмето на първата, реших все пак да си я взема :D



Като нювюизлюпен фен на Хари Потър си казах: Защо да не си ги взема? И ето че си ги взех. Даже помня като излязоха, но тогава не бях посветена в Хогуортс, хех.


Понеже когато разглеждах трилогията Кръв от рая попаднах на резюмето на третата книга реших, че ще е много по-добре ако първо притежавам всичките и ги изчета една след друга, отколкото да притежавам само две от три при положение, че краят на втората, съдейки от резюмето, ще ме подтикне веднага да почна третата, следователно- по-добре е да ги имам всичките.


Не ми отне много време да се сдобия с всички книги след като намерих първата. Как може като не я искам да я има, а като я искам да я няма? Помня как два месеца я търсех и все я нямаше, докато в един съдбоносен ден не се натъкнах на нея в мола. След това историята с втората се повтори, но Йо беше така добра да обиколи близките 5 книжарници с мен, докато я намеря. Останалите си бяха направо детска игра и се оказа, че A Dance with Dragons ми е Коледен подарък. 

Както казах, очаквам още две книжки - 8th Grave After Dark и Reawakened на Колийн Хоук (Проклятието на тигъра).

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...