петък, 11 декември 2015 г.

3 неща, които не харесвам в е-книгите

  Докато чета Хари Потър и орденът на феникса и се чудя как да напиша ревю на Хари Потър и  огненият бокал, реших най-сетне да пусна тази идейка, която ми се върти в главата.

  Електронните книги може да са по-леки и по-удобни, но имат и минуси, за това в тази ще споделя три от минусите при мен, а в следваща публикация по-късно- 3 или повече от плюсовете им. Мненията ни може да се разминават, така че- това е просто моята гледна точка (ГТ).

1. Имат батерия, която за жалост свършва.

Това е наистина дразнещо. Много пъти ми се  е случвало да съм по средата на невероятна книга и изведнъж книгата ми да се изключи. Това е непоносимо, особено ако съм накрая на книгата. Да не говорим, че и като се отключи, моята лично, отказва да се включи дори за минутка и трябва да я ръгна в зарядното. Ама..ами ако на язовира няма зарядно, например? Тогава какво? Това е един много голям недостатък- може да носиш 1000 книги в себе си и да ти тежи едва 50 грама, ама какъв е смисълът като не можеш да ги четеш за повече от 2-5 часа?

2. Не можеш да четеш на слънце.

Тъй като екранът излъчва една или друга светлина- не можеш да четеш на слънце, защото става като телефон и е страшно неудобно- да си сенчиш, да променяш буквите и фона на хартията, за да се вижда- много работа и батерията свършва още по-бързо и абе...затруднения. 

3. Лично аз, като чета електронни книги, не мога да ги усетя и да им се насладя като хората. обичам да усещам как страниците една по една преминават от едната в другата ми ръка, да ги докосвам и прелиствам...не само да чета и да си представям действието, а и да го усещам... и после- тези струпани електронни книги не можеш да ги пипнеш след време на рафт и да ги видиш всичките показани, не, трябва да ги гледаш само...

И така- ето това е много скромната ми публикация, докато съм заета с една дебела принтирана книга, с твърди корици, но изненадващо лека.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...