четвъртък, 3 декември 2015 г.

Winter is coming book tag

Тъкмо докато чета Хари Потър и огненият бокал имам какво да публикувам между ревютата, за което благодаря на моята почти-адашка (наблягам на почти!) Yulia K. И във връзка с това бих желала да уточня, че е препоръчително, когато ни отбелязвате да уточнявате коя от двете ни, понеже видях на едно две места "Юли", а аз съм Юли и тя е Юли и стават обърквания.


Сняг: Красиво е когато всичко е затрупано с него, но след това започва да се топи - Книга/Поредица, която сте харесвали в началото, но по средата вече сте изгубили интерес.

Хм, доста рядко се случва да изгубя интерес в поредица, обикновено искам да я прочета до края. Обаче случаите, в които книга ми писва по средата, за жалост, са много. Най-скорашната случка е с Girl Online, но вече съм я коментирала.

Снежинка: Нещо красиво и винаги различно. - Изберете книга, която се отличава от всички останали книги, които сте чели.

18% сиво- това е най-различната книга от всички останали, които притежавам и съм чела.

Снежен човек: Винаги е забавно да направите един със семейството си. - Книга, която е подходяща за цялото семейство.

Ако съдим по моето семейство, не знам, но иначе, понеже съм  на вълна Хари Потър, ще посоча точно тази поредица- Хари Потър.

Коледа: Книга, която носи радост и ви е накарала да се стоплите отвътре, докато сте я чели.

Завещанието е една книга, която ме радва през 95% от времето. Толкова е хубава и просто...розова... Това е единствената драма/романтика, която съм чела, в която  накрая да не се е случила някаква трагедия, в която да се разделят за седмица, месеци, години...И това ми харесва.

Дядо Коледа: Той носи чудесни подаръци. - Желана от вас книга, която искате да получите за Коледа.

Охх, ами те са доста, но всъщност планирам да си взема 8the Grave After Dark & Reawakened + GoT 2 и може би GoT 3.

Целене със снежни топки: Понякога може да боли когато те ударят. - Книга, която ви е накарала да изпитате силна емоция като тъга или гняв.

А любов не става ли? Ехх, ами тъга, тъга...последно направо ми се ревеше за Шолто в A Shiver Of Light.

Пързаляне: Всички го обичахме, когато бяхме малки. - Книга, която сте харесвали когато сте били деца.

Охх като дете не четях книги, обичах да ги слушам, така че като малка харесвах Лукчо.

Измръзване: Книга, която ви е разочаровала.

Girl Online, има и други, но тази ми е най-прясна.

Елен: Нещо, което ни е скъпо. - Книга, която има сантиментална стойност за вас.

Е, де да беше само една книга с такава стойност. Може би почти всички, но най-вече трилогията Хекс Хол, Фенка и Dead Ice, защото трилогията е причината да стана книжен плъх, много харесвам самата книга Фенка, а Dead Ice е на любимата ми писателка. И по тази логика смятам да добавя и Steelheart понеже тя е на любимия ми писател, чиито книги май всички са ми любими, но някак тази не чак толкова екстремна книга навлезе много навътре в...сърцето ми.

Тагвам: Mели. Не знам дали е тагната, не съм видяла.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...