петък, 26 август 2016 г.

Верижна реакция - Симон Елкелес

  Последната книга от трилогията на Симон Елкелес завършва тази поредица така, както Перфектната химия я започна. Като цяло и трите книжки са леки, сладки и приятни за четени тинейджърски романи подходящи за почитателите на този тип четиво.
   Симон Елкелес пише леко и увлекателно, бързо те впримчва в историята си и остава дълготраен отпечатък у теб. Или поне с мен става така, отново. Когато видях кратките глави, веднага разбрах, че тази книга е за мен, а с това увлекателно и добро писане книгата ме спечели също като предишните две.
  Сюжетът във Верижна реакция не се различава от този на предишните две, но това е нещото, което сякаш най-много харесвам в тези книги. Има моменти, в които просто искам да прочета нещо предвидимо, леко и все пак толкова красиво и сладко.
  Луис е умният в семейство Фуентес, той от рано знае какъв иска да стане, има големи амбиции и знае как да ги постигне. Това е едно от нещата, които обичам в него, същевременно, обаче, той притежава и типичните за Фуентес черти, страстта към опасностите и склонността лесно да бъде вербуван, чрез заплаха за сигурността на семейството му. Той е лоялен, силен и много обичлив и е един страхотен герой.
  Беше ми трудно отначало да харесвам Ники, макар и, за жалост, описаният й проблем да е доста често срещам в реалността. Това, обаче беше само в началото. После, когато я даваха две години по-късно като тинейджърката, която е винаги нащрек и която се предпазва ми харесваше повече, защото беше станала по-силна по един свой си начин. Пък и доста израстна като героиня в продължение на цялата книга, но как не би го направила, все пак се влюби във Фуентес.
  Друго, което много ми хареса в книгата е как цялото семейство е събрано на едно място и как постоянно се срещаме със старите герои и виждаме как продължават техните истории. Аз най-сетне си спомних края на Перфектна химия и ми стана много сладко, когато се запознах с малкият Пако. Изключително сладки са ми и трите двойки и много ги харесвам.
  Верижна реакция е завършек, подходящ за тази трилогия, който отговаря на ниво на първата книга почти идеално. Тези три книжки са наистина леки, завладяващи и приятни за четене, особено ако човек харесва такива тинейджърски романи, в които са замесени и малко банди и екшън, за да разнообразят иначе тази обикновена история, превръщайки ги в необикновени.

Благодаря на издателство Ибис за предоставената възможност.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...