събота, 27 май 2017 г.

Prom Night Book Tag

 

  Да, знам, че съм малко закъсняла с този таг, но нямах кога да го пусна преди бала и след като вече приключи съм готова да отговарям на въпроси, свързани с него. 
  Признавам, че не бях особено въодушевена от факта, че трябваше да ида на бал (защото изборът и мнението ми бяха пренебрегнати) и въпреки неохотната ми подготовка за него и хилядите нерви около нещата, които нямах желание да правя, аз все пак си изкарах страхотно. Държа да отбележа, че знаех, че ще ми хареса, просто не исках да си губя времето и да хвърля толкова пари само за една вечер. За мен все още това са си безсмислени разходи и щях да съм също толкова доволна, ако го бях пропуснала (и си бях останала вкъщи да си дочета ACOWAR и да публикувам в блога си).

(Рекламна пауза: Току що забелязах, че роклята ми отива на блога.)

1. Книга с корица като цвета на роклята/костюма/вратовръзката ти.

Нямам корица на книга, която точно да ми напомня на цвета на роклятата ми, тъй като тя е комбинация от два цвята и просто трябваше да избера една. Нямам нито бежова книга, нито кафява (мисля) и никога не съм била добра с нюансите на цветовете. Най-близкото, за което се сетих е Облакът на смъртта..


2. Книга, която ти напомня на роклята ти, било то корицата или самата книга.

Корицата не ми напомня на роклята ми, но по-скоро самата книга, защото има много рокли в нея и все някоя от всичките кандидатки е била по някое време с бежово.


3. Книга, която ти напомня за твоя бал или каквото мислиш, че ще бъде.

  Неочаквано много ми хареса.


4. Книга, която можеш да “пъхнеш“ в клъч или малка чантичката

 Аз си пъхнах телефона в клъча, а на него на следващия ден, когато още бях в хотела (бях с две нощувки) си изтеглих...Познайте коя книга! A Court of Wings and Ruin, за да си дочета главата и да си почета, понеже няма да съм аз, ако не си чета на бала. Така че, успях да пъхна тази тухла в клъча си.


5. Ако можеше да бъдеш всеки герой от книга за бала си, то кой би избрал/ла.

Колкото изтъркано и банално да звучи, не бих била никой друг освен себе си.
(#IgnoringTheEyeRolling)

6. Книга, която би искал/ла да си прочел/ла преди бала. Или книга, която мислиш, че би била полезна да прочетеш преди бала.

   В интерес на истината, знаех, че няма как да прочета ACOWAR преди бала и си зададох страници, които исках да стигна преди това. Бяха 250, а аз прочетох с около 100 отгоре, така че се води за осъществена цел. Сега ми остават по-малко от 200 страници и се надявам най-сетне да я прочета. 
  Дълго време се колебаех дали да й пиша ревю или не, защото още не е излязла на българския пазар и скоро няма да го направи. Освен това не съм сигурна до колко ще успея да обхвана всичко, случило се в книгата. Не се боя от спойлери, тъй като аз много рядко се изтървам и след това ги премахвам, по-скоро не знам дали няма да се получи...зле.
  Ако искате да прочетете моето ревю на ACOWAR, кажете в коментарите. ^^ 

7. Ако можеше да избереш всеки герой от книга да те придружава на бала, то кой би избрал/ла.

Не знам! Толкова са много. Трябва да помисля.
   
(Рекламна пауза №2: Много обичам в подходящите постове да слагам мои снимки, които подхождат на темата като в този случай.)

 В духа на ACOWAR бих казала Рис, защото много го харесвам или някой от дружките му като Касиан и Азриел, НО тъй като подобен отговор се очаква от мен, а аз не искам и да се повтарям с повечето отговори на този въпрос, ще кажа, че бих искала Мики от Ново начало да ме придружава, защото съм истински влюбена в него. ^^

  За жалост, тага свърши, а аз забравих да благодаря на Мели за него и от своя страна да поканя Теди да го направи, нищо че бала мина. Така е даже по-лесно да се отговори на въпросите. Всеки, който иска, разбира се, е добре дошъл да го направи.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...