събота, 20 август 2016 г.

The Goodreads Tag


  Благодаря на Paris love за тага! ^^ На свой ред  ще тагна Tedy и Мери.

1.Коя беше последната книга, която маркирахте като прочетена?

Тъкмо вчера отбелязах Правилата на привличането, чието ревю ще кача в понеделник, може би.

2.Кои са книгите, които четете в момента?

Всъщност, аз чета само по една книга, не мога да чета по много наведнъж. Е, не че не мога, просто не искам. Не ми е приятно. Така че сега ще чета Верижна реакция.

3.Коя книга добавихте последно към списъка си за четене?

Ако трябва да отговоря по последната добавена в Goodreads, то това е The Young Elites, а иначе като последната, която съм добавила в списъка си от притежавани книги, то това е Тютюн, понеже ми е интересно да видя дали ще успея да завърша поне една от книгите за училище тази година. 

4.Коя е следващата книга, която сте запланували да прочетете?

След Верижна реакция, ще чета Неизчезваща, а след нея ще се опитам да прочета Тютюн, ако приключа или след като го приключа е се отдам на A Clash of Kings точно преди училище, като една последна дебела книга, за която иначе време едва ли бих имала. Особено сега.

5.Използвате ли системата за оценяване на Goodreads?

Използвам е силно казано. Аз нямам нещо определено, лесно давам високи оценки, но също толкова лесно давам и ниски. 
Обикновено не знам как ще оценя дадената книга, но почти винаги давам 5 или 4 звезди, макар че има и някои, които просто няма как да им дам повече от 3 звезди, не съм сигурна дали до сега съм давала две, напълно възможно е. Отплеснах се, мисълта ми беше, че не спазвам значението на звездичките в Goodreads и нямам собствени определения, за да не се обърквам. Оценявам ги, както ми дойде.

6.Изпълнихте ли своето читателско предизвикателство за 2016 година?

Все още не. Прочела съм 81 от 100 книги, но имам още четири месеца от годината и само 19 книги още.

7.Имате ли wishlist?

Ами to-read рафта ми е и моят wishlist, така че да, имам :D

8.Коя е следващата книга, която планирате да си купите? 

Има толкова много книги, които искам да си купя, че не знам коя да е следващата. Много искам да си купя A Dragonfly in Amber, която е втората на Друговремец, но тази поредица е от десетина книги и не ми се дават още 180 за тях, при това накъсано, а и са доста дебели. Реших да ги прочета в електронен вариант, когато ми вземат pocketbook. Така че, не съм сигурна коя ще е следващата книга, която искам да си купя. Имам 80 непрочетени и направо се ужасявам, защото тази година няма да имам чак толкова време да чета, а догодина едва ли ще мога да взема тези всичките с мен, където и да отида.

9.Имате ли любими цитати, които обичате да споделяте?

Всеки път си харесвам един цитат и карам с него много дълго време. Тази година той е:

"The purpose of a storyteller is not to tell you how to think, but to give you questions to think upon."
- Brandon Sanderson.

Другият е:

"People will try to make you miserable; don't help them by doing the job yourself."
- Laurell K. Hamilton

Вслушвайки се в този цитат, мога да кажа, че животът ми стана далеч по-лек. Ако трябва аз да се трудя, за да постигна нещо, защо не и другите? Дори и това нещо да е стъжняването на живота ми. Късмет. ^^

10.Кой е любимият ви автор?

Браандън Сандерсън, Лоръл К. Хамилтън, Сара Дж. Маас, Рик Риърдън, Diana Gabaldon, Дерек Ланди, Даринда Джоунс, Джанин Фрост и други.

11.Присъединили ли сте се към някои групи ?

В една група в Goodreads съм, на Rachel E. Carter. Никога не съм чела нейна книга, но я бях последвала или тя ми беше пратила покана, не съм сигурна. 
Отделно членувам, не по своя воля, в няколко групи във фейсбук. Нямам нищо против, че съм добавена, даже съм благодарна, но наистина не обичам групите. Имам цял спам от известия, а ако ги изключа, ще изпусна нещо важно, защото винаги така става.

12.Колко книжни рафтчета имате в Goodreads?

Имам 5 рафтчета- all (ако се брои), to read, currently reading, read, favorites- аз съм от хората, които не могат да поддържат 7645678 рафтчета, където и да било. Затова имам проста схема на отбелязване. Все пак, аз знам коя книга съм прочела и какъв жанр е, а ако някой иска да си намери книга, може да я потърси в търсачката, не в моите рафтове.

  Това беше от мен за днес. Вече тагнах двама души, но все пак, ако на някой не му се чака да го тагнат, нека да го направи! Въпросите наистина са по-хубави от обичайните. 

1 коментар:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...