сряда, 11 януари 2017 г.

My Most Owned Authors #3


Част 1
Част 2  

  Ето че и последния засега пост от тази поредица е готов. Оказа се, че ще е доста по-кратък отколкото предполагах, но съм подготвила една нова поредица, която се надявам също да развия. Отново напомням, че показвам само автори, на които имам повече от 6 книги или точно толкова.

1. Сюзън Елизабет Филипс

Наистина много харесвам книгите на СЕФ и съм си поставила за цел да събера възможно най-много от тях в колекцията си. За сега имам към 8, които ми остават да си купя и прочета от поредиците й Чикаго Старс и Уайнет, Тексас.

Книгите са подредени по последователността, в която са издадени, макар и да ги нямам съвсем от първата.

Бебето е мое
Знойни сънища
Капризите на сърцето
Чаровник по рождение
Сияйна звезда
Бляскаво момиче
По-кротко, лейди!
Господин неустоим
Съдбовно бягство
Ваканция в Тоскана

2. Кийра Кас

Истината е, че започнах да чета тези книги, защото една приятелка ми обясняваше за Наследницата и останах наистина очарована от нея. После видях корицата и бях хваната. Макар и да не съм особен фен на Америка, дъщеря й Идлин веднага ме плени, защото няма нищо общо с майка си и слава богу!
Изборът
Елитът
Единствената
И заживели щастливо
Наследницата
Короната

3. Darynda Jones

Тази писателка си дели третото място с Илона Андрюс. Обожавам книгите й, обожавам Чарли и Рейес и наистина много харесвам оригиналните корици, от които притежавам само 4 като само 1 от тях е на английски. Просто другите издания са по-евтини.

Първият гроб отдясно
Вторият гроб отляво
Третият гроб отсреща
Seventh Grave And No Body
Eighth Grave After Dark
The Dirth On Ninth Grave
The Curse On Tenth Grave

  Това беше суперкраткият ми пост. Много скоро излиза и Единадесетия гроб, който очаквам с нетърпение и само се надявам да не приключва с отворен край. Надявам се тази поредица поне малко да ви е харесала. В следващата също ще показвам купища книги, които имам като започна от някои от първите, които съм прочела. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...