вторник, 14 юли 2015 г.

Новите ми и дългоочаквани придобивки а.к.а. Как изглежда щастието

  Ии така. Най-сетне The Stormlight Archive- The Way of Kings (TSA-TWOK) пристигна заедно с Red Queen! ^^ Аз съм си мноого щастлива, особено сега, след като днес цял ден бях в настроение дa чета TWOK, а тя се намираше в колата на мама. Но поне е била на топло! У нас беше студеничко леко така...
  

Имаше и още една карта, ама телефона ми е бъган и не
успях да си я препратя.






  



Както и да е. Сега най-сетне мога да се отдам на тази книга една хубавичка седмица, защото за никъде няма да бързам с прочитането й и планирам да я изчета до последния ред, както направих с Mistborn & The Reckoners
  И само колко е красиво всичко ^^
  Да не говорим и колко е дебела ^^ По принцип я исках с твърди корици, но беше по-скъпа, когато разбрах, че всъщност мога да я взема за безбожно евтино И да получа още една книга, с която станаха 3 нови английски, реших че може да се жертвам за отбора. И всъщност втората книга, която ще покажа тук всъщност е третата, но е нямало място за Dead Ice, 24-та/25-та книга на Анита Блейк. Вече и аз не знам кой номер е ^^
  


   И само още едно последно нещо. Не е ли красиво? Това за началото на главите, на самата книга, на частите на книгата? Толкова е хууубавичко.

















  По принцип в Елантрис има откъс от TWOK и бях видяла, че и там са си запазили самия дизайн на книгата и нямах търпение да видя как реално изглеждат. Не са ли хубави?
  И ето че дойде ред на следващата и последна книга за все пак празният ми пост, но не е съвсем празен. Държа да съм що годе активна, така че скоро може пак да пусна някой таг или да измисля някаква простотия да пиша. Защо не мога да съм като Лоръл К. Хамилтън и да пускам интересни и полезни постове? Защо?


  Няколко пъти я срещнах из страниците за книги, които съм харесала във фейсбук. Имаше доста добри отзиви и прочетох едно ревю, което ме запали по книгата и от него миг насам знаех, че искам да я прочета.
  Тя е с твърди корици, а това, което виждате е опаковката. Всъщност самата корица си е черна.
  Но има една красота, когато книгата бъде отворена. Не е ли хубаво? Красиво. Много обичам, когато намеря такива мотиви в книгите си, по кориците или където и да било, а с отварянето й реших, че наистина ще я прочета, но след TWOK, тъй като тази я чаках повече от Red Queen.
  Не че някой го интересуват плановете ми де, както казах, просто ми трябваше един пост и какво друго освен да изразя с думи душевното задоволство, което изпитах, когато ги видях днес и бързах да се прибера, за да им направя фотосесията.
   Може дори да има ревю на някоя от тях.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...